La Chiesa di a Multiplicazione di Pane è Pesci

A Chiesa di a Multiplicazione di Pane è Peixe hè un templeu di i Catòlichi è si trova in una zona cunnisciuta da u nomu àrabbu Tabha in Israele . In prima in u so locu era un paese à Arabu finu à a guerra à Israele-Israeli, quandu in u 1948 u territoriu fù cunquistatu da l'armata israeliana. À u tempu, un tempiu hè statu custruttu quì, chì rappresente u valuru architetturale, culturali è storica, è attraeva turistere da tutti i paesi.

Storia di a Chiesa

In u situ di l'erecció, i ruins di a chjesa bizantina si scupreru prima. U territoriu fù sceltu per solu per questa mutivu. Sicondu l'Evangelu, unu di i miraculi cristiani più impurtanti ghjùnsenu quì - Jesucristu hà sappiutu per alimentà 5 mila persone, utilizandu solu 2 pesci è 5 fette di pane.

Prima di l'avventu di a custruzione muderniale in stu situ, e chiese eranu eradicati nantu à a multiplicazione di pane è pesce. U primu hè statu custruitu in u IV seculu è, sicondu l'affirmazioni di a peregrina di Egeria, l'altare hè a petra petra induve Ghjesù hà fattu un miraculu cresce u numaru di pesci è u pane. U tempiu era ricustruitu è ​​expanditu in 480 AD - l'altare hè stata mudificatu à u livante.

Ntô 614, fù distruttu da i persiani, dopu chì u locu era abbandunatu durante 13 seculi. Doppu a custruzzione s'assumigliava solu ruins. Cusì era finu à chì a Cattesica Catala cumpratu u territoriu per scuperta archeologica.

Un studiu di studiu di i ruvini iniziu solu in u 1932. Hè quì ch'elli scopre un mosaicu di u 5 secolo è a fundazione di un edificu più grande di u 4 ° seculu. L'esterno di u bastimentu mudernu, custruitu annantu à u mese di mosaicu storicu, riplicà in tuttu a chiesa di u 5 secolo. A custruzzione hè fatta in 1982, à u stessu tempu u tempiu era cunsacratu. I monichi sò monumenti benedettini.

In u 2015, u focu urdinatu da i extremisti ebbrei causaru dannu significativu à a chjesa. U travagliu restaurativu hè stata fattu finu à u 2017 ferraghju, era questu a prima missa era tenuta.

Architettura è interni di u tempiu

A Chjesa di a Multiplicazione di Cereali è Pesci hè un edifiziu, a nave centrale chì finisci cù un presbiteriu cù un apse semicircular. L'internu si appieghjà appuntu abbastanza modestu, altri fugliarà a bellezza di u mosaicu.

Durante e scuperta archeologica, truvava una grande petra, chì era postu sottu à l'altare, ma hè micca cunnisciutu da esse pianu di a peregrinazione di Egeria. A manu dritta di l'altare pudete vede u restu di a fundamentu di a prima església.

In a chjesa si andà peregrinu è i turisti cume di u mondu per vede i mosaici restaurati nantu à u pavone. Hè un esemplariu unicu di l'arti cristiani tempi. À i mosaici sò parechje imaghjini di animali, pianti (lotus). U pezzu di pesci è una cestera cù pane hè disponibile in u fronte.

À ogni latu di l'altare there are two icons in style bizantinu. Nantu à quella chì hè nantu à a manca, hè diputatu a Mamma di Deus Odigitria è San Ghjiseppu, chì fundò a primu chjesa in Tabgha. U icona à a direzzione ghjè Ghjesù Cristu cù l'Evangelu è San Martire di Ghjerusalemme, chì custruiscenu a segunda ghjesgia.

Informazione pè turisti

L'ingressu à a chjesa hè liberu. Ci hè apertu à i visitori di u luni à u sabatu, cumpresu da 8 à 5 ore. Dumenici - da 9:45 a 17:00. Per i visitori sò tutti i servizii di serviziu cum'è u parking gratuiti è sanitarji. Propra u chjesa, hè una cafe è una buttrega di regalo.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u tempore in car à Tiberívia nantu à a strada 90, passendu 10 km à u nordu, è avviò nantu à l'Autopista 87 à u Tabghi o in busu da Tiberiani, solu solu finu à a intersezzione di Highway 97 è 87.