Ulcinsky Solana


In a parti miuridica di Montenegro , in a cunfini cù l' Albània , ci hè una salura naturale chì hè chjamata Solana "Bajo Sekulic" in Ulcinskaya Solana.

Infurmazioni ghjugna

Havi un territoriu di 14.5 metri quadri. km, è pruduce l'alimentariu cuminciatu quì da u 1934. In April, i pezzi di salate sò rimbursati da l'Adriàticu. Allora, i bombi putenti pruvucatu l'acqua à traversicà stagni, a prufundità chì hè di 20-30 cm.

In queste parti hè un clima chjaru è cale 217 ghjorni à l'annu. U sole è u ventu assicura l'evaporazione constantu di l'acqua di mare à l'estiu, cusì cuntribuiscenu à a cristalizazione di u salitu. Puderanu solu in u vaghjimu in modu finitu, chì sguassate stu pruduttu da l'excurità impurità.

U so nome hè stata datu à i mines in onore di l'héroe naziunali, participante di a liberazione è di u muvimentu partisanu - Bayo Sekulich. U so munumentu hè stituutu davanti à u bastimentu principale. In i vechji di Solana era un simbulu di a cità di Ulcinj, migliori di persone chjappu. A diminuione di a produzzione principia in u 90 di u XX sèculu.

Quandu u puterevule putere in più inutilizà, è di u 2013 ùn si faci micca travagliatu. In u territoriu pudete vede l'edifici arruinatu, l'arnes ragagnate è a muntagna di u sali di u culore marronu, chì stavanu sbulenu.

Uccelli di Ulcinsky Solana

Oghje, u territoriu di i minimi hè cunsideratu un riserva naturali unicu, chì fù sceltu per centu inseme. Hè prutigatu da u prughjettu internaziunale Avventu è Avventu.

Questi sò veri "canturi cale" induve i pezzi di u pezzu per a ricerca di l'alimentari (pesci, marroni, crayfish), inverndu, allughjamentu è aniddi. In u periodu di vente transcontinentale, 241 spezie anu aghjustatu in i mines, 55 varii avè sempre in a so riserva. Più di un ghjornu, finu à 40 000 individuu pudete visità u Ulcinski Solana. Quì pudete truvà un pelican di capelli, una piccula ciseau, un funnel, una cimine chjocka, un prugna, un pappagallo, un flamingo rosatu, un cormorà enorme, un mosgettu grisa, è cusì.

Un gran numaru d'ausu ùn attruisce micca solu l'ornituloghi è u fanatò per osservà a vita di l'uvaghji, ma, sfurtunatamenti, sò ancu furesteri. A sparizioni in sti banni hè stata rimbritta, è u ghjocu ùn porta micca un valore particulari. Questu hè più l'interessu sportiu di i cacciaturi, per esempiu, u coru d'ànima salvatica per un volu longu hè una prese fastidiosa è fatta.

Quì vennu spessu vi vitture chì vulianu meditarunu o sèntenu u cantu di i pani. In fatti, a febbraienti twitter apri a u corpu è a psique di una persona in un statu di l'armunia, aiuta per trattà a dipressione è equilibriu i diversi prucessi in u corpu. Per i turisti in a piattaforma di observazione custituita cù binoculi, chì vanu da marzu à uttrovi.

Cosa da fà in u territoriu di u Ulcinski Solana?

In u territoriu di u Parcu Naturale, dipoi u 2007, hè un museu dedicatu à a storia di a fàbrica, è di a fauna è flora di i salini. Quì ci ponu esse exhibiti "trophies" di vuluntarii, acquistatu in a lotta contru i cacciadoresi:

Durante a visita, pudete vede u salottu è e piscine, acquistà cù u prucessu di cristalizazione, cammìnanu per i camini è ammirazione di i pianti chì crescienu in questa zona. Per visitori chì visitanu i mines seranu moltu sfarenti. A so ruta hè una durata di 5400 m, è una ruta peatine - circa 4 km.

Durante a migrazione invernale è staggione di l'uccelli, parechji viaghjetti pò esse chjusi à i turisti. Questu hè fattu per pruteggiri è prutere i vacchi è i pollchi. A visita di i mines hè liberu, vale a pagà per i servizii di a guida, se ne necessariu.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à Solana da a cità più vicinu Ulcinj hè pussibile cun una scursioni organizzata o in caru per a strada Solanski putu o Boulevar Teuta / R-17.