Larnaca Salt Lake


Sò circondati da incantevuli posti. Alcune di elli sò cunnisciuti da un puntu di vista storicu, l'altri sò interessanti da a so natura, l'altri sò di valuru culturale. U salinu di u Larnaca currisponde à i trè parametri. Hè situatu vicinu à a cità di Larnaka è in grecu hè chjamatu Aliki. Pudete vede u lavu salinu di Larnaca solu per parechji mesi di l'annu. In tempore caldo, tutti l'acqua si evapora, è u lavu turni in capas di sal. À questu tempu, Aliki hè u solu postu in Cipru, cù u salinu nantu à a superficia.

Origine di u lavu

Cù l'apparizione di u lavu hè legenda interessante cunnessu. Ci dici chì quì, in Cipru, hà struitu San Làzaru. È in u locu di u lavu in quelli tempi eranu vignetu frontieri. Un ghjornu chì Lazar passava da elli è esse aghjustatu da a sedienta, dumandò u duminiu per un uva di racina per ssa suttura. Ma a donna media disse à u rifiutu, dicendu chì ùn avia micca uva in a cisterna, ma u sali. Fatturati da l'avidez di a donna, Lazarus maldivò stu locu. Dopu quì hè un spiagghinu di Larnaca.

A strada, i scientisti, anchi si ponu micca seriu di questa versione di l'urìggini di u lavu, ùn pò micca avè un ideu cumuni di questa materia. Uni di elli credi chì in u situ di u lavu accustuvia à esse una baia di u mare, ma dopu una parte di a tarra hà risuscitatu è un spedinu di salitu. L'altri crèdenu chì sottu u lavu ùn sò dispunibuli riserve di salini, chì, grazi à i chjosi torrencial, sò lavati. E ancu altri suggerenu chì a salazione entre u lagu per l'acqui sottupulari di u Mediterraniu.

Extraction of salt

L'estrazzioni di a salitu nantu à u lavu hè statu longu u mutore di l'ecunumia di Cipru. I Venetiani, rivolgiendo à l'isula in i seculi XV-XVI, partissi à parechje documenti, chì vanu à dì chì a vendita di u salu hà presumitu da grandi proporzioni grandiose. Ogni annu più di sete seculi navi partite di l'isula, carricati cù u sali da u Larnaka Lake.

L'estrazzioni di u salinu cuminciò à u tempu seccu, quandu l'acqua era evaporatu da u lavu. Utilice almenu qualchì equipaggiu per l'estrazzioni di u salinu ùn permettenu micca u silt chì circundava u lavu, per tuttu u travagliu hè statu fattu solu cù l'aiutu di pane è di mani umani. U sal estressu fù amparatu à munzieddi enormi - perchè era stati guardatu da parechji ghjorni. Dopu fattu, era carricu è mandatu à l'isula nantu à i sumeri. À l'isula, hà da esse di sicuru à un annu nantu à a spiaggia.

Un locu di perigginia è una casa per l'acelli

U salinu di Larnaca è cunnisciutu micca solu per i so diposti di salate. In i so rive hè unu di i sacreghji più venerati in l'Islam - a mezchezza di Sultan Tekke , chì a tia di u prufeta Mahammad Umm Haram hè intarratu. Ùn sò solu musulmani, ma ancu rapprisentanti di qualsiasi altra fede si pò visità a moschea.

In u invernu, quandu u salinu hè sutta l'acqua, quì, in u lago di Salardu di Larnaca, pudete osservà l'incantu: millaie d'avè migratori volanu à u lavu. Cignani, pate salvatichi, flamingos rosso - chì ùn sò micca quì. Questa hè una bella trasformazione di capas di sal marina in un specchiu superficia liscia fatta da a vita è di i culori.

Salt Lake hè un impurtante mumentu di a cità, serà interessante per vede à tutti, è pò esse fattu micca solu com'è una parte di u gruppu di scursioni, ma ancu in modu indipendenti . Inoltre, i turisti anu micca sentu micca cusì cumu quì d'avè migratori. À u lavu per elli sò stati missi speciarii, nantu à quale sò banci. Puderanu rilassate è ammirazione di u lavu.

Cumu ghjunghje?

A manera più faciule per arrivà à u lavu hè allughjendu u carru . Da Larnaca, avete bisognu à l' aeroportu in a strada B4. Da Limassol è Pafossu, avete bisognu à l'A5 o da B5, andendu dopu à A3 è turni versu l'uce B4. L'altru opzione per arrivà à u lavu hè un taxi, cum'è trasportu publicu ùn ponu micca quì.