Perchè crede l'ombra isse in a sera?

Tuttu avutu u drittu di decide indipendentamente sese i signori sò ficoli o micca, ma chì si pò esse dichjaratu in difesa di a veracità di a supersticione - sò stati creati grazie à e numerosi observazioni di l'antichi Slaves. I signali chì sò assuciatu cù u corpu sò assai populari, per esempiu, assai anu interessatu à quellu chì crede l'aricchia ose è a faccia, è altre parte di u corpu. Hè nutate chì basalmente tutti i superstizzioni chì sò assuciati cù a manca manca anu una connotazione negativa.

Chì crema l'aricchia esse da a sera à l'altri tempi di u ghjornu?

In casu di sposta, una persona hà cuminciatu à sentate calore in l'oraghja ore, in u mumentu l'altri omi anu da discutiri o chjucu di dissolvere. In u casu quandu ùn solu micca l'arbe ore uttenuta, ma dinò di qualcosa annuncia - hè un signu chì qualchissia vi circate di rumpiri u campu d'energia, è per quessa ci sò devviamenti in l'opara di u corpu. Se spessu, ma l'ore ferite ùn credi micca bè, perchè e persone vicinu à e persone di parlà è questu in una manera positiva. Forsi qualcunu hà dettu una storia ligata à ellu.

A decodificación di u sinenu addipenni di u ghjornu di a settimana, quandu hè statu un sensu displegatu. Se l'aricchia vaghjime arse u luni, pudete avè esse cumbattiti cù l 'abbitanti circunvicini. Quandu de sùbitu accuminciò a "blaze" l'aricchia vaghjime u marti - hè un prublema di parting cun un amare. Ci era un sensu spavintusu annunziu , chì significheghju chì si trovani una reunione imprevista, duverà assai emozioni pusitivi. Se l'aricchia vaghjule arse ghjovi - questu hè un passageru di bona nova. "U focu" in questa alivi in ​​u venneri indica una prima intriganti. Hè impurtante sapire ciò chì l'aricchia vaghjule arse à u sabatu - hè un passageru di l'annate dispiacense. Se l'ardenti foru di domeniu, pudete esse ghjustificate di ottene un bonu prufittu.

Hè impurtante nutarici, quandu l'aricchia vaghjule hè sempre ardente, pò esse un signalu chì qualchì malatìa spicca è avete bisognu di vede un medico.