Semana Pancake: signalli è i costi

Molti tradizione di a celebrazione di Maslenitsa sò stati missiati in i seculi. A maiò parte di famiglie simbolica simbolizza pancakes per questa festa à ogni un ghjornu. Ma in fattu, i costuli di u pòpulu russu in Shrovetide hà pigliatu una simana sana, è ogni ghjornu hà avutu u so scelta speciale.

Tradizioni russi è i costi di Carnival: luni

A simana di Shrovetide accumincia u luni, è da questu ghjornu a persone anu fattu stampa, bandiera, preparazione fette tartufi è pasticceria, è i zitelli anu creatu una unnata di Maslenitsa da pudia, vistutu è decoratu. Allora si cullonu è camminavanu cun canzone è dances di casa in casa - anu trattatu quarchi cosa cun quarchi cosa - una frittella, da altru bundanza. U primu pancake in questu ghjornu in ogni casu era "cunmuturativu", invece da esse o detti à i zitelli o si manghjò.

Questu era u modu di i tempi bonu, è in seguita i capretti cuntinuà nantu à un passaghju di rollercoaster e cantà canzone. Cù questu, i signaghji sò stati cungiati ancu: quellu chì viaghjà più in paese, ricuvarà a più bella cose di linu.

Maslenitsa - costumi è rituali di u marti

Questu ghjornu era chjamatu "Flirt", è e so carattere principalu ùn sò micca più figlioli, ma i novi. Per una settimana o dui voltu à Shrovetide, i casali avianu fattu ghjucu, è in Shrovetide u marti, tutti e so parenti corsi attentanu à annunzià nantu à i diaculine, è andonu per trattà i pancakes in tutti i casi. Ddi picciotti ghjovani è zitelli, chì ùn sò micca stati attaccati da u matrimoniu, hà guardatu à a ghjente per u sposu di u sposu.

In questu ghjornu, e pecuri chjappu spessu si spiecanu à a so fidanzata. Hè supponutu di piglià una frittella, sia ghjente è dà u primu omu da scuntrà, dumandendu u so nome. Hè cresce chì questu hè propiu cumu serà chjamatu pruprietore.

Dumenicu: chì fanu nantu à Maslenitsa u mercatu?

Dimanche o gourmet, cum'ellu era chjamatu issa simana, suggestionu di a famiglia di cumunicazione - u son-in-lawi anu à a so mamma à pancakes, vistutu cum'è in u ghjornu di u casu. Era una struzzione obbligatoria, chì permettenu ungherni a famiglia sana.

Ughjone unmindia hà cullate nantu à i slides, hà cunnisciutu è cumunicatu. Quelli chì ùn anu micca maritariate questu annu, i residenti ghjucanu à bè ghjucà è per esse sulitariu, anu avutu per cumprà documenti è pancakes.

Adupramentu di u Carnaval per ghjovi

Ghjovi, o camministe, era u primu ghjornu, quandu ùn era micca una categuria di persone cunveva diventendu, ma alla à volta. A ghjente hà intesu famìglie sia, disposti pupulari, cummattutu per i paesi nevati, diventonu è parlendu. In u stessu ghjornu, era presumatu di furnisce di solennie u Shrovetide perchè à una alta muntosa.

Shrovetide: i segni è i costi di u Venneri

U ghjornu era chjamatu "a mamma di a sera". Questa ora a soggira era in una visita amistusa à a famiglia cù i ghjovani, è era trattatu cù pancetta, ma in anticipu a sogni avia de mandà à u so figliolu tutti l'ingredienti necessarii - oliu, farina è ancu una padedda. A tali reunione era un pezzu per a famiglia di a famiglia è tutti l'oghje avè un tempu bonu.

Addiventanu Maslenitsa u sabatu

U ghjornu u populu chjamò u "gathering zolovkin", è era marcatu da u fattu, chì i novu inviani tutti i so parenti à e so casa. Questu ghjornu era accumpagnatu da elementi di u manifestazione - per esempiu, u sabatu era suppostu per creme un scarabeo chì era statu purtatu à a muntagna prima.

Shrovetide: costumi di u Domenicu

Questu ghjornu hè longu statu chjamatu "pardunatu". U luni, u post più severu in l'annu dura 40 ghjorni. Hè presumatu davanti à quellu tempu per lavà a vostra ànima di patevule è avvicinà à tutti quelli chì anu dumandatu dumande o prublemi per dumandà u pirdunu. In risposta, era stata di diri: "Ddiu l'pirduna".

In questu ghjornu, l'ultima volta à u viaghju era permessa di trasfurmà l'alkohol, perchè durante u postu tutteam, tocca à ricusà micca solu di carne è dolci, ma ancu da l'alcoolate, u tabacco, a vita intima è tutti i giochi.