Cumu si scanta?

Certe volte chì una persona sperienze in un sognu hè a fundazione di una bona o mala stima di tuttu u ghjornu. Invece in più dettu a quistione di quale teme hè un sognu, hè impurtante nutarici chì da u puntu psicologicu di sta vista hè un riflessu di l'avvenimenti di a vita verita. In altri palori, si questa emozioni hè spirimintata in a rialità è a so manifestazione hè vera vita, per quessa chì, ancu à u regnu di Morpheus, hè pussibile chì quì ci sò qualchissore inquadante, horrifying.

Perchè u sonnu di teme in un sònniu?

A cunnuscenza esotèrica chjamata, in a maiò parte di i casi, i sogni riflettinu u latru contrario di un statu. Allura, timore, horrore, ogni ansia in un sognu prumetti oghje avvenimenti in a realità.

True, se siti in u libru di u sonu di Slavon, pudete vede chì per i zitelli sò un sòntu ùn face micca boni. Hè necessariu di preparà per qualcosa, in un avvene vicinu avà ùn sia micca avviatu à u pianu: o ùn serà micca pussibule di realizà a cuncintata, o qualcosa priziosa hà interferiscenu cù u sviluppu di l'eventi.

Argumintazione di ciò chì hè di sognu di scantu in un sognu, hè impurtante menziunà u trattamentu pocu interessante stipulatu in u libru di dream book. Un tali sonnu tistimunieghja à a mancanza banale di emozioni in a vita. In questu casu, puderete andà per andà in un travagliu interessante, grazia à quale puderà rinfurzà u vostru bagagli di ricordi è di novi sensazioni.

U sunnbante di u grande Wangi dici chì ci sò ghjorni di disappraisu, se in un sognu sò sensu teme à vedende qualcosa. E questu bandu nìuru sarà cunnessu cù l'azzioni di pezzi cercati.

U più interessante hè chì l'insignamentu antichi di Maya interpretonu un sònniu cum'è un segnu di ridivà di qualcosa. Ùn hè micca esce cagiunatu chì questu hè "qualcosa" - una carica, una petra chì hè stata annantu à u cori per parechji anni. Per fà stu sognu prufèticu, hè impurtante prima di colazione è cù chì ùn parlà micca.