5 esercizii di monjos tibetanos

Cinqui exerciti rituali di i monjos tibetanos sò cunnisciutu in u mondu. Sò cunsigliati per fà esse ghjornu cù l'alba. Questa pratica ùn permette micca solu per rilassà u prucessu di anziane, ma ancu per rilassate, svegliate, preparanu u corpu per novi rializazioni.

Eserciti cumplessi di i monaci Tibetani è l'alimentariu

A vita di i monjos Tibetani hè a stessa cosa di a vita di qualunqui persona - manghianu, travaglià, esercitanu. Tutti sò longu, è l'età di 150 anni per elli ùn hè nunda una fantasia. In ogni casu ùn si pò dì chì u meritu per questu hè solu l'esercitazioni - senza nutrizzione propria a so vita ùn pò micca esse cum'è questa.

À l'assimilazzioni di l'alimenta, u corpu gasta energia, chì riceve ancu cun l'alimentu. Ancu per l'assimilazioni di l'acqua, ci ponu cunsumalli calori! E persone chì viaghjanu in modu di vita davanti à manghjà 1000 caloria ogni ghjornu, chì hè 2 volte menu di a tarifa ufficiale per i femine è 3.5 volta menu di a norma per l'omi. Questu suggerisce chì i monjos tibetanos palesanu u sicretu di u usu ecunumicu di l'energia.

Ci hè una relazione perfetta entre l'expectativa di a vita è a quantità di l'alimentu assicuratu di u ghjornu. Più più l'ingestamentu è l'intestines passanu l'energia di digià a manciari, quantu una vive di una persona, è viciversa. Questu hè dovutu à u fattu chì u corpu umanu havi u so propiu risorsu, è se tu distribuzi corretamenti, sarete assai più sani, è certamenti sustene a lista di foglie longi.

À l'età , u metabolismu rallenti, l'energia deveria menu è menu. U corpu umanu pò sintetizà 11 g di proteins, chì ugguali a partazione medja di carne. Restricting yourself à nutrimentu, fate u corpu à un travagliu più attivu è sanu.

Hè cresce chì u corpu hè cunsideratu per digià u cuntenutu calanicu tutale di l'alimentari da 50.000.000 kcal per vita. Se un ghjornu manghjate 2000 kcal, u vostru risorse durà 25.000 ghjorni, o 25.000 / 365 = 68.5 anni. Reducintà u cuntenutu calori di l'alimentazione da 2 volte, si stende u risorsu in 50.000 ghjorni, o 136.9 anni.

Watch per a qualità alimentariu: i Tibetiani sò vegetariani, è tutte e carne, aviculture è pesci ùn ponu truvà un postu nantu à a tola. In ocasioni manghjanu lattichi è ova, ma a basa di a so dieta hè di cereali, verdura è frutti. Ùn avemu micca mischjatu i prudutti: u colazione cunsistenti di una, lunch - da una altra.

In cumbinazioni cù l'esicuturazioni rijuvanti di i monaci Tibetanu, l'alimentu pò esse risparmiatu da parechje dolci.

Erenze di i monjos Tibetanos

Per vede in detail chì 5 eserciti di monumenti tibetani sò realizati, hè pussibule in u video chì vede à u fini di l'articulu.

  1. Vi cunsiderà i principii generali di a so implementazione. Ogni dumanda duveranu esse cuminciati cù 3-7 ripitenzii è purtatu à u 21u.
  2. Mentre era stesu, stendi i so armamenti horizontale è rotate in ghjornu à l'urariu. Quandu si senti stupitu, si firmate è si pusà.
  3. Fate nantu à a spalle nantu à a rugna, mani longu u corpu, palmi in u soffiu, dete ammi. Prisentà a toca à u to pettu è in asprazioni, sullivate i vostri pedichi righimi à l'angleu curretta cù u vostru corpu. Puderete cumbatte cù l'esercitu cù i so ghjente. À l'exhalazione, bassa i peri.
  4. Stannu nantu à i vostri ghjinochji, posanu e to mani, u restu a to quattru nantu à u pettu. Caccia a testa, dàchanu, pusau e mani in i vostri cattivi. Allora volta in a pusizione di partenza.
  5. Assicurata nantu à u pavone, dispostu i peri in ligna, pusendu i palme nantu à u chjappu vicinu à u corpu, u mandibulu è pressatu à u pettu. Epoi u so corpu per quessa hè parallella à u pianu, per doblegà i vostri ghjinochjati, è toccu à tichjarà a testa. Ritorna à a pusizione prelata, rilassate i musculi.
  6. Fate nantu à u to stomacu facci finu. Lie cù i vostri maniuti e dritti da l'uva. Allora assicurate a testa, arched in a bassa è ripiglià a pusizione di una marca di verificatu. Prisce u to pettu à u to pettu. Allora volta in a pusizione di partenza.

Eincircusi di i monjos tibetanes per a spine permettenu à priservà i giovani è bellezza, è in un cumplessu cù miraculi di i mezi.