Perchè a face hà inchjata?

Edema di a fàccia - una cundizzioni chì hè causata per l'accumulazione eccessiva di fluidu in u spaziu intercellulu è una violazione di a so excretioni da u corpu. In u stessu, sta cunnizzioni ùn hè micca una malatìa, ma solu un simpunimu chì indicanu una viulenza o l'effettu di fatturi avversi. E cunsiderate perchè a faccia pò svaporà, è in quali casi indica una patologia.

Perchè a rostra ola in a mattina?

A inchazione pò esse occulte in ogni mumentu di u ghjornu è sia quantu curretta è persistente duranti u ghjornu, ma a maiò spessu, questu problema hè stata dopu esemplari.

I grassi subcutanali nantu à a fàccia, in particulari in l'area di l'ochju, hè u celu è si accumuleghja fluidu, questa hè a raghjunata perchè a faccia s'imbuffa di tutte e parte di u corpu in a matina.

L'apparenza di puffiness pò esse causatu da:

Edema causatu da e raghji di u ghjuvatu, ùn sanu micca forti, di pocu tempu, subitu rapidamenti è ùn ponu micca osservatu ogni ghjornu.

Perchè a faccia s'imbruta?

Infermesi crunulò, prolongatu è severu sò sintomi di prucessi patologichi in u corpu. Puderanu averanu da:

  1. Malati di u core. In questu casu, ci hè una putenza forte, una face puffy, a pelle hè stata. Edema hè più pronunzianu à a fine di u ghjornu è hè accumpagnatu da a mancanza di respira .
  2. Violazione di i riti. Questa causa hè una di e spiegazioni più cumuni per quessa chì a faccia s'imbraria dopu a dorme. A faccia, inzuccarazione hè solitu, a più spessu localizzata in u spaziu sottu à l'ochji. In più di edema nantu à a faccia, a inchanza di l'extremità è a pressione di l'articulu hè altissima.
  3. Una reazzioni allergique. In questu casu, l'inzucchendu ùn hè micca persunale, ma pò esse assai forti è accumpagnatu da un rinfrescante nasu, pruva, rash.
  4. Prucessi inflamatorii in l'ambrata, a cavità nasali è orali. Comu u risultatu di stagnazioni di inflammazione hè stata fluidi linfatichi in i numme situati sottu a mandibula, chì ghjè per quessa ci hè inzuccaratu in a fàccia, chì pò influenzallu solu a manu dritta o manca di a faccia, ma pò ancu esse bilatirali.
  5. Osteochondroosi di a spina superiore. In questu casu, hè osservatu edema pronunzianu di e ciccone è i pranzi superiuri, chì hè accumpagnatu da u malaziu generale, sintimu è indimentamentu viscuali.
  6. A longa alzu in u sole. À u listessu tempu u pelle hè ridottu, fermu tensu, spessu doloroso quandu si tocca.