U dettu annantu à u brappu hè dulchiu à una flexione

A dor cando a doblegu hè un fenomenu pocu cumuni è si trova micca solu in l'anziani, ma ancu in a generazione nova. Comu prumudica mostra, a maiò parte di sta maladie influenza principarmenti i femine di 40-60 anni. U pentu pò serve cum'è un signale per qualche malatie, per ùn esse attentu à quale hè periculosa. Hè nutate chì a maiuranza dolce, anche in un statu abbandunatu, pò esse trattatu cù metudi conservativi.

Se u centru è l'indici i dete sò dolenu à pezzu

Ci hè parechje malatie articularse, ma hè assai faciule di diagnostichi, perchè ogni maladie cù i so sintomi proprii.

Polynoidrodisulusa

Quandu a polyunsartrosi di i dete, ci hè una sensazioni di dolore in i ghjunti di u dettu indice. Un signu sicuru di sta malatia hè a furmazione di i nòduli di Heberden. Si scupranu simmètricamenti nantu à e dui mani in i stessi loci. certe volte in u differenti è, cum'è regula, nantu à e parte o parte di e ghjunghje vicinu à a chjuda. Sò carattirizzati per una sensa ardenti è u dolore, quarchi ci hè roghjunatu, inzuccaratu. Succe chì i nòduli sò furmatu ind'un painale.

Artritis reumatoide

L' artrite reumatoide , u mezu mediu è l'indici di ei ditirminti da l'uce di l'u diritta è di a manu dritta. A malatia più frequente si sviluppa cum'è una cumpatizzioni dopu avè un afflittu o una gripe in forma severa, è ancu postu l'ipotermia o un stress severu. Inflamazioni di i junconi sò simétrici. U doru generalmente aumenta in a matina è hè cumporatu da:

Perchè i mo dite si fa mìnteru durante a dalle à a mattina?

Fighjà i cunzidieti i mutivi probabbili di rinfurzà i dolore è a difesa di flexione di i dite dopu un sonu.

Gota

In e malati sistimichi, chì sò carattarizati da un disordine metabolicu, per esempiu, cù gout . À a notte u flussu di sangue si prurice, perchè u salinu hè alliberatu in a cavità di a cumula.

Malatii di a spina

Violazione di a pusizioni fisiulogica di e vértebri cervical. E fibri nervi sò esprimulati, è in a mane dopu ci hè un sensu di numbness, i dete micca rampa. Dopu qualchì tempu passava tuttu.