Cattedrale di San Giovanni


Una vista magnífica di a Valletta assuluta divintò a Cattidrali di San Giuvanni. C'addicuramenti s'assumiglia una furtizza medievale ordine, ma in ellu hè un magnificu palazzu. Capelli, tile di mosaura, pittura straordinaria nantu à i muri è i vitrati macchiati - ùn hè micca simplice di admirazione.

Un pocu di storia

A cattidrali di San Giovanni in Valletta hè stata custruita in onore di San Giovanni Battista per cavalleri maltisi. In u 1572 u maestru di l'ordine cavaleri Jean de la Cassiere hà cumannatu l'erecció di sta fita in l'architettu militare - Glorm Kassar. In prima, a catedrale era una chjesa petite, ma dopu à u Great Siege di Malta, era ricustruitu. A maiò parte di i cambiamenti hà accadutu in a catedrali. Aghjustate un grandi stilu internu baroccu era l'idea di l'artista italiana Mattia Preti, chì hà impiegatu à u so designu.

Criidi di a cattidrali

Tutti i cantini di a cattidrali di San Giuvanni in Valletta hè una edizzioni di l'arte storica. Intraperu, avete subitu prestu attente à u chjappu - un mosaicu chì cumporta una tombola marmurina di i Cavalieri di l'Ordine di Malta. Hè quì, sottu u pianu era l'esistimentu di i grandi eroesi di u paese. Interessione e tagliate di pietra è tinghje sopra volteta vi diciarà nantu à a vita di Jean-Baptiste. In a catedrale ci sò 8 capelli maravigliu dedicatu à l'ottu patroni di l'ordine cavaleri.

Gran rispettu per i visitatori hè evucatu da a pittura da Michelangelo da Caravaggio, "A Capra di John the Baptist", 1608. L'artistu ribellu hà piaciatu sta stampa in pocu tempu, dopu chì era cunnannatu à morte per l'assassiniu in una rivolta borra. Sta mastrule hè l'ultima travagliu firmatu di u creatore. In a catedrale, una altra, stampa antica di u stessu artista, "Hieronymus III", truvò un postu per ellu stessu.

A prossimu di l'entrata principale di a Cattidrali di San Giovanni, hè un monumentu à u famosu maestru Marcantonio Dzondadari, chì era u niputi di u grande Papa Alessandro.

Bonu per sapè!

A cattidrali di San Giovanni in Valletta corre da u luni à u venneri 9:30 à 16:30. U sabatu hè apertu à i visitadori à 12h00. Dumenici, solu i membri di a congregazione ponu visità a cattidrali.

Dapoi l'apparizione è u mantenimentu di a dicurazione di a cattidrali custituiscenu, in u 2000, a dicisioni di fà una entrata per i visitori pagati. In u mumentu, pudete cumprà un bigliettu à quelli prezzi:

  • i studienti - 4.60 euros;
  • adulti - 5,80 euros;
  • pensioni - 4,80 euros.
  • I figlioli sott'à 12 anni anu admission free.

    Pudete ghjunghje a Cattidrali di San Giovanni in Valletta cù trasportu publicu , per esempiu, per un autobus trasporti. U puntu più vicinu à u puntu d'interessu hè Main Bus Terminus.