Primavera di tramutà di manzano contra peste è malatii

U trasfurmimentu di u mulinu contra e pesti è e malatii cuntribuiscenu à a prisirvazioni di a cose, perchè impedisce a pussibuli danni. A lotta contru i insetti hè guadata in tutta l'annu, ma u so stadiu principali hè pricisantu pricisu nantu à a primavera.

Quandu sò manzano trattati di e parolle?

U trattamentu di u pumu da e parolle nantu à a primavera passa in trè isulane:

  1. In u marchese, finu à l'aspettu di u sapu è trà u fegatu. À questu tempu, e pesti sò distrutte da e mane meccanicu, à dì: cut the crown of trees, u zucchero hè pulito di scorcia secca, lique è muscov. In u pruning, i rami secche è i rami parasità sò sbulogghiuti, chì inclusi broi d'un annu d'annu chì crescenu verticalmente in altizza è micca fruttificà. A ferita sò trattati cù resina rinfurzata o cera di giardinu. A maiò parte di i insetti si accumulavanu in i crachi di a cortezza. Per quessa, per a so distruzzioni, calbresca u fustu cù calce. Inoltre, u pianu hè trattatu cù pesticidi attornu l'arburi.
  2. In aprili, dopu avè ligami i rinosini nantu à l'arburi, ma prima di u fiore. U trattamentu si svolve da spraying manzanas da e parolle. U prucessu hè megliu fattu dopu à u portu in l'absenza di u ventu. In questu casu, ùn solu micca l'arburi stessu sò trattati, ma ancu u tarritoriu sottu à elli.
  3. Dopu à fioritura di manzano. Duranti stu piriu, ogni àrburu si applica un cinturinu cacciadore circa 20 cm di largu, chì hè fatta di saccu, strappatura di carta è cola. Inoltre, pulita cù drogode chì ùn mancanu chimica. L'usu di sustanzi chimichi pò dannu l'insetti chì participanu à u prucessu di a polinizazione. Dunque, i piante sò trattati cù sustanzi naturali chì destrullanu i pesti chì fannu u follatu è i frutti (à piddiche, pulumpi di pumu, vampire, casciuni, rolettiti).

Means contra peste di manzano

Per prutezzione di a manzila da e parolle è di e malatie utilizate droghe chì sò chjamati insecticidi. Sicondu u modu di accionu nantu à i insetti, sò spartuti in dui tipi:

  1. Cuntattate, chì distrugge e pestilaccii da u cuntattu direttu. À u listessu tempu, i chimichi in a preparazione ùn impediscenu micca a pianta. Hè cunsigliatu di appricà sta ferramenta durante a prima volta di u trasfurmà l'arbureti, postu chì pò prontamente eliminà l'insetti chì stanu nantu à l'arbre dopu l'invernu. A distavantazione di i preparazione in cuntattu hè a so corta durazioni - in u tempu secondu hè di circa una simana, è cù a precipitazione micca menu di una settimana.
  2. Sistèmi, chì penetrà in a pianta è influenza l'insetti da l'internu. L'insiccicidi sò una durazione più larga, chì dura una settimana. Ùn sò micca affettati i qualità gustativi di frutti, postu chì sò stati arnesi derivati ​​da elli. I preparazione sò cunsigliati per aduprà à a seconda stampa di u pruduttu muvimentu di manzano.

I insetticidi in cuntattu più frequenti sò:

Trà i drogues di l'accumenza sistemica i più populari sò:

Durante u trattamentu di primavera di l'arbureti da e parolle, ponu utilizà micca solu l'agentsi chimichi, ma ancu parechji infuzzioni:

Cusì, u pruduttu muruperu di l'arbureti vi pruteggià l'impattu negativu di l'insetti, chì ponu causà dannu significativu à u cultu di u futuru, è per prevence a so perdita.