Pappata "Cunferenza" - descrizzione di a varietà

Sicondu i datu dispunibili, a varietà di a pera "Conferenze" videndu prima a luce in u distante 1893. A so paese nativu era Inghilterra, ma grazia à u so gustu è unpretentziunale, hà rapidamente prumuvutu a pupulazione è si spargiu casi u mondu. A più nantu à e caratteristiche principale di e funghjusta varietà "Cunle" avemu da parlà oghje.

Pappata "Cunferenza" - descrizzione di a varietà

"Cunlezione" si riferisce à i lenti di vaghjime di u periodu di maturità mediu - a so maturazione righjunghja questa grade in settembre-uttobre. Ma immedanamenti, dopu avè rinvivitu u ramu per cunsumalli, ùn hè micca cunsigliatu. U gustu è l'aroma sò maximizzati dopu a brevi (settimana à a meza) stà in un locu fieru è luminoso. I frutti di a "Conferenza" pera anu una forma di alleghja allevata, è u so pesu distendu da 135 à 145 grammi. A pelle hè culurata in un colore verde leccianu, cù numerosi spots è spots. Hè ancu pussibuli è un sitoffiu. A carne di u fruttu hè sugliu è sucietà, hà una struttura oleosa è un gustu dolce agradable cun una picca sourness. Fornite sò stampati bè, sò capaci di preservà u gustu è a presentazione finu à a fine di l'invernu. À quell'altra fructu, a Variety di Paghjella "A Cunle" accede à u 3-5 anni di a vita, da quellu tempu hà delttu i pruprietori cù i prudutti regulare è abbundanti. L'arbureti di sti tipi sò stati servitori cum'è una dicurazioni eccezziunale per u situ - altu, slender cù una corona piramidale è fulani verdi brillanti. À u tempu, a corona addiventa un pocu largu, mantendu a forma piramidale. L'ultimi dui dicennii sò largamente practicati chì crescenu questa varietà nantu à i codice di coddu. A rusticità di l'inguernu di a "Conferenza" ùn hè micca assai alta, in casu d'icebergi severi, u frigidu di legnu è di rinu hè pussibule. A varietà mostra bona l'autudificazione, ancu e variità "Berre Giffar", "Williams", "Bere Gardi" pò esse usatu com polinizatori.

Pagliu "Cunferenza" - pianta è cura

Sceglie un locu per sbarcà a "Conferenza" pera, deve circundà u fattu chì l'arbre dumandarà molti di u sole è u spaziu liberu. À u listessu tempu, a cumpusizioni di u tarrenu in u situ ùn hè micca cusì impurtante, cum'è a distanza à a tassa d'acqua (ùn deve micca esse più di 2 metri) è a prutezzione da u ventu. U pruduzione di e piantini hè megliu previstu per a primavera, perchè da u friddu di u fruttu l'arbre hà sappiutu daverà a radicali è crescenu più forte. Per l'inguernu deve assiste à a prutezzione di u sistema radicali da a glaciali. Dopu à l'irrigazione di u vaghjimu, i bagaglii d'accogliu deve esse ingrossatu cù un livellu di serpenti o torba.