Tomate "Elephant rosa"

Per i nostri compatrioti, i pumati sò longu u capu di i primi prudutti d'alimentariu. Hè difficiulmente imaginate una tavula, festiva o ordinale, di quale ùn ci hè micca un locu per questa verdura maravigliosa in ogni modu. Circundente unu di i rapprisentanti più brillanti di u regnu di u tomba, u "Elefanti rosa", è seranu discututi in u nostru articulu.

Tomate "Elephant Pink" - description

"Elefante rosa" si riferisce à varietà di u tomate riduzione mediu. Pudete aduprà u primu elefante-tomate 112 ghjorni dopu à a girmimentu di e sardegna di tomate. Questa varietà hè più apprupriata per u cultivamentu in e cundizioni d'internaziunità o sottu refuggiu di cinema in a pianta aperta. L'arburetti di u foglie "Elephant rosa" crescenu medium in size, moderatu coperto cù fulgi small size di patata. In regula, 6-8 tomate sò furmati nantu à ogni machata. I frutti di u Elefante rosa sò una forma redondeada, appinchjata da quì sottu è dipinta in un colore rosatu scuru. A mediu, ogni tomate teni una massa di 250-300 grammi, ma si pò alcuni 1 kg. In u tastu di u gustu, a marca "Elephant Pink" pò esse attribuita à i tituli originali: i pumati crescenu foddi, succoso, dulce. Sò diliziosi per l'usu per a cugliera di l'invierno, è per manghjà in forma prima. Da un metru quadru di cultivà, pudete piglià una vindetta di sei à ottu kilogrammi di sapori savurosu è bellissima. In cunsiderà chì micca più di 2 pianti ponu esse pittati per 1 metru quadru di u giardinu, hè chì a pruduzzione di ogni alzata alcuna 3-4 kg. A varietà di tomate "Elephant Pink" hè distinata da a so bona resistenza à i malati principali, hè menu affettatu da e parolle.

Tomate cultivatu "Elefante rosa"

U cultivatu di u cultivatu "Elephant Pink" hà parechje peculiarità. Prima, questa sorte di tomate necessite un ligger ligame à u supportu verticali. Sicondantu, l'arbureghja bisogna à esse fulmini in u tempu è nurmalizà u numaru di fiori in l'inflorescenza più bassu - a prima è a secunna, ùn allora micca più di 4 fiori. Ùn vi scurdate di a necessità per fertilizà u tarrenu - in a staghjoni, i pumati "Elephant rosa" precisa un vestiti minerali minerali constanti. L'esurtazione propria di ei tecnichi agrotechniche simplici aiutanu à ottene una excelenta colleita di tomates "Elephant Pink" è ancu cultivà i pumati, di alcumatura, cù una massa di più di 1 kg.