Avellana - pianta è cura

Tuttu avia a sapiri lu gustu di l'avellana. Questa nutella meravigliosa hè aduprata in a cunfisaria, amata di tutti Nutella , è anche si hè simplicemente frittu, un trattatu eccezziunità esce. Molti jardinieri chì piantò ghjardinu d'avellana, per via d'impurtanza di pianta è di cura, spessu si ponu solu un pocu di frutte da l'arbulu in latu di una vendita abundante. Questu materialu vi aiutavvi à capì a crescita questu avellana, è piglià una bona vendi da ogni machja.

Regoli di sbarcà

Se vulete piantà un avellana cavatu in u boscu, pudete sapè chì quasi casu l'idea hè cunnanna di fallimentu. In i zoni di giardinu, ùn hè micca spinante avellana, ma a so variità speziale hè u nucigliuli. I frutti di averebbe, in più di una nutizie diliziosa, anu ancu unepochi di pruprietà utili. A ripruzzioni di avellana hè a maiò spessu realizata da travagliu di ciorna. Sicuru, pudete cultivà un machja è a nut, ma hè un travagliu micca justificatu.

Per principià, bisognu di scelta u gradu di u vostru averebbe futuru. A megliu scelta hè una varietà resistente à u fretu è cù grande nuts. Pigliate una veda più appressu à e varietà seguenti:

Queste variità sò boni per u cultuali per i boni propria, è per vendita. Allura, avà, avemu a truvari quandu hè megliu a pianta avellana in u vaghjimu o a primavera? U pruduzione, realizata in primavera è in autunum, hà assai vantaghji induve. Allora ellu scelta ciò chì mette in priorità. I vegetali piantati in primavera hà tempu per rinfurzà u sistema radicali prima di u friddu di l'inguernu. I vegetali piantati in u tempu di vaghjimu si cumincianu a darete frutti bellu prima.

Preparate a fossa per cultivà arbusti ghjillani agricultori recettanu un mesi. In questu manera si fermanu u prucessu di bacteriosi, è a tarra di i tempi per esse bisognu bisognu.

Carattaristichi di cura

Allora, a varietà hè sceltu, l'arbureti sò stati posti, è qualcosa? Hope chì a cura di avellana ùn hè micca nicissariu, hè sbagliatu, per quessa chì hè valore cunsigliatu di parechji reguli di cura.

  1. Assicuratevi di piglià a cura di u tarrenu di i pianti. Hè necessariu annantu per annunzià a terra, hè dispunibili à fà pocu dopu a rega l'arbuli. A bayone di baione ùn dete mancunu di più di più di 10-15 centimetri quandu i fasgianu. E tali precaudizii sò simplici necessarii, perchè e radici di a pianta sò situati davanti à a superficia.
  2. Trimming, avellana hè, forsi, a più sèmplice. Hè necessariu di cutà i rami toscati è malati. Puderanu prestu à l'attuali à i rami chì crescenu in a prufundità, a crescita enormemente gruusa, sò ancu sottuponiti à a pruning. Sè à parlà di a prospettiva longu di cultivazioni di sta cultura, l'experti cunsiglienu per rigiunate un arbulu una volta in 20 anni, u cutaghju praticamenti sottu una radicali. Ci hè un nanzu chì deve esse ricordatu quandu accumincia a prudinanza - a maiò parte di e fugliali fructificante femminili sò nantu à a punta di i rami.
  3. A prossimità trasversali ghjucà un rolu decisivu per a fructificazione normale di e piante. Avete cume a foglie d'avellana. E arrecuti sò inflorescenzi masculi, è ci vole à prutezzione, perchì parechji di elli ùn pò micca tollerà invierte. Pruvate di pagà à l'articulu è sprinkle cù a neve, perchè pò ancu aumentà significativamente a futura vendita. I fiori femminili fussenu in a primavera, i so petali pallidu rosa sò soprastusamente notevuli, ma hè in elli chì a to cose chì hà da nasce.
  4. Malati è pesti ùn anu inutilmente è avellana. U prublema principali hè fatta da i buchja è l'Acarusu tick. Ma questi prublemi sò solu risolte cù trattamentu puntuale cù acaricidi è insetticidi.

Sì tutti sò fatti bè corrementi, puderete diventerà quella fast cultivà avellana è diventa ogni annu una pruduzzione abbundante di frutti nisant.