Museo di Tortura (Praga)

A capitale di a Repubblica Ceca - Praga - hè famosa per tutti i totului di musei , di quali ci sò tali ambiguous è originali cum'è, per esempiu, u Museu di Tortura situatu in a parti cintrali di a cità. À volta ci deve esse nutatu chì visitare stu locu ùn hè micca per u so difendenti, perchè tutti i tipi d'adattazioni brutali ùn sò micca basalmentimenti propii, ma l'uriginali. Fùbbenu utilizati parechji seculi è causatu i milioni di volte à e vittimi di l'inquisitori inhumanu dulore.

Museo di i Torture - u spugna di Praga

L'Europa Medievale era famosa per a so Inquisizione, è a Repubblica Ceca ùn era micca escepzione. In quasgi medievali remoti, per quasi dui seculi, l'exorcismu di u diavulu è l'altri pruposti anti-satanici eranu praticamenti a norma. Tuttu tutti, anindepende di u statu suciale è età, puderia diventà vittime di inquisite. Addiventanu e dispiacìanu esposi infirtiti è mariti, ladri, apostate e, sicuru, witches - veri o supposti.

In un vechju bastimentu in u cori di Praga hè u museu di a Tortura, cunnisciutu micca menu di altre attrachju in Ceco . A fantasia perversa, chì hà permessu di creà una varietà di strumenti per a tortura, hè interessante per i so amatorii esotica, ma u townsfolk passendu stu locu terribili da a parti. Situatu in un museu semi-soterinu, i visitori puderanu ammirazione di i sti strumenti di sangu:

  1. A pipe. Hè stata posta à i cumunità è di i mossi musicali per a profanità è a presentazione di canti obscene. Un magliu di corru cù u ferru in una bocca à a bocca avia avutu infurmatu u pettu nantu à u so cumpurte indignu. Sta punizioni hè oghji cunsiderata cum'è una di e più sèmplice è più inutilità, ma in quelli ghjorni, una persona simplici ùn puderebbenu purtate a so vergima.
  2. Pieni per un muro. Stu tipu di tortura hè stata fatta per adulteri - quelli chì sò persunati di adurteri. "Criminali" à a cintina o gula, muratu in un brick o di pietra, è hè mortu d'espansione è di desidratazione, ma ancu era ancu cunsideratu una morte suffirenti.
  3. U buttone spagnolu. U fattu di metallu, st'arnesi per a tortura era assai populari. I cosi umani avianu gradualmentu cumpressu cù l'aiutu di venti è tagliata, causannu timpi turmenti. Dopu à quessa, a vittima di l'Inquisizioni era destinata per morir da gangrena, infezzione di sangue o in permanenza permanente disattivata.
  4. Pear of suffering. U apparatu, custituitu da quattru petali metalli metalliche, hè stata inserita à a bocca, anus o vagina di a vittima è, à traversu a rotazione di u vinu, si sviluppa à u massimu, tissutu arrugatu. Tali tortura ùn hà micca guidatu à morte, ma severamente mutilate una persona.
  5. Cintura di fideltà. Tali tortura ùn hè micca cusì terribili, ma hà impastatu fermamente l 'urgenza naturali di l'omu, in particulare una donna ricanusciuta cum'è bruita. Dopu qualchì parechje ghjorni di purtari stu dispusitivu di metallo, l'inflamazioni di a pelle di u perineu hà iniziatu, chì purtava à tormenti insupportable è eventualmente à avvilanamentu di sangue.
  6. U pesciu. Per quelli chì ùn sanu micca ciò chì hè, u museu di a Tortura in Praga dichjarà dettuale nantu à sta tipu di burrasa purtendu à morte. Cumu tutti i 60 strumenti di a tortura esistarne quì, stu dispositiu dispunì una descrizzione dettalale di l'appiecazione in parechje lingue. U pesciu hè un cabane, chì hè stata impastata per un omu è stendu da mani è pedi cù l'aiutu di cordi è a rotazione di a rota. E l'articuli sò stati rivolti.
  7. Qty. Questa tortura simplici è sufisticata, usata pi un pezzu di tempu, era di mette u puntu di a prupietta di lignu in l'annu di a vittima. Per questu scopu, un ghjinnaghju era spessu usatu, dopu à quale a persona hè statu vultatu in ghjustu, è sottu à u so stessu pesu, cascò più bassu è bassu. A tortura era stinnilata di parechji ghjorni, finisci cù a morte, quandu u puntu di l'accontu si sparse da u stomacu o trà i ribelli.
  8. Bone Crusher. Una adattazione simplici cù l'aiutu di i piedi peschi tritughjanu e ghjunghje, quandu un pezzu, sughjutu di sti stessi, sprimi di l'altura.
  9. Cage per torna. A vittima hè stata colata in una gaita di metallo è stava nantu à u focu. L'omu micca abbundante, ma pocu à pocu pressu, chì suffriva di credenze è fugglizza di fumu.
  10. Una sedia cù spine. Hè assicuratu da a vittima in questa interrogazione, è u metalicciulentulavanu i denti fossi in a carne sottu à u pesu di a persona à pusà.

Cumu ghjunghje?

Sì, anche i persequitazioni fotografichi è a descrizzione di l'esibiti di u Museu di a Tortura, anu decisu di vedi cù i vostri ochji, fighjenu micca di u so indirizzu: Celetna Street 558/12, 110 00 Staré Město , Praga. Per arrivare, avete bisognu di piglià un metro o un tramu, chì si va à a piazza di a cità . Caminendu 500 metri à pede, vi truvate à l'intrata à u museu famosu scurazzu.