U Libenskiy Bridge

Ci hè parechje belli ponti in Praga , è a più famosa hè di sicuru Karlov . In ogni casu, u pòpulu di Praga sò cum'è u Ponte di Lieben più di l'altri - belli è ricchi di a storia.

Un pocu di a storia di a creazione

In prima, u Libenskiy Bridge era una struttura di legno 449 m di longu. U so largu era pocu più di 7 m, in ogni casu, una stesa di tramia hè stata abitata di u ponte.

In u 1928, hè decisu di ricustruisce un pianu més affidàbbili in u situ di u legnu. L'architettu di u prugettu era Pavel Janak. Decidiu di dà preferenza à u stile cúbico. In u risultatu, u Ponte di Liebensky hè u primu in Praga, nantu à quale ùn sò micca un adduzzu in forma di stati o in moltu stucco inusual. A so sola decorazione hè di 5 arcuni enormi.

U novu ponte hè diventatu è più grande di u vechju. Hè a so longu era 780 m è l'larghezza - 21 m. Ancu à l'iniziu di stu seculu, u Ponte di Liebeni era cunzidiratu unu di i più affidati di u mondu, è ancu u più longu in a Repubblica Ceca.

Chì ghjè interessante nantu à u Ponte Liebensky?

Comu chjaru cumu annunziatu, stu palazzu ùn pò micca maravigliate cun quellu bellezza inusual. In quantu d'amici di u Ghjurnata Di Carlu hè più interessante, pò esse una caminata longa, diventendu un arti architettonicu veramente stante.

U ponte Libenskiy hè fatta in u stilu di u cubismu è, per consensu, hè duminatu da i lichbi persi. In ogni modu, stu locu hè assai interessante per visità com'è parte di u passatu storicu di Praga. Inoltre, hè pussibule traccià cambiassi in l'arti è a visione di cumu l'estruori strutturale si pare.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottinisce u ponte per trams Nos 1, 6, 14 è 25. A questa hè Libeňský più.