Basìlica di Sante Petru è Pàulu

U templeuru cristianu cchiù famusu in Praga hè a Basìlica di i Santi Peter è Paul (Bazilika svatého Petra a Pavla). In i vechji ghjorni, a statehood ceca nascita nantu à stu situ, perchè l' attrazioni hè populari micca solu per i peregrins, ma ancu trà i turisti chì anu interessatu in a storia di u paese.

Stazzioni di a custruzzione

A fine di u seculu XI, Vratislav the Second creò una residenza reale in Vysehrad è, in l'uppusizzioni à a diocesi di Praga, hà decisu di custruisce a so propria iglesia catolica. In u 1070 riceviu a benedizzione di u Papa è urdinò l'erecció di a Basilica di Santu Petru è Paul, chì era esse una copia di u listessu nome di a Cattidrali Italiana.

Duranti a so storia, a chjesa hè stata sottusa per parechje destruzzione è restaurazione. U più famoso sò i seguenti:

Descrizzione di u tempiu

A ghjesgia hè una basilica di piruudine di 3-nave con capelli è e sagristia. A facciata di a custruzzione hè imbruttata cù portali decorati, torres simétrici è una plica, installata in onori di u battèsimu di 14 principessi in 845.

L'internu di San Petru è a Basilica di Paul impresses cù u so splendore è bellezza. I so muri sò imbruttuti cù i pittura figurale, i vitrati videnti, pannelli è ornamenti di a parma urbana in l'Art Nouveau à u principiu di u XXu seculu. In i navi laterali sò 5 capiglii.

A chiesa hà 17 campane. Per ogni avvenimentu, ringers "ring" una certa melodia. In u 2003, u Papa aghjunà u tempiu a statu di a Basìlica minore, chì dà privilegiu additional.

Chì vede in u tèmpiu?

Duranti a visita di a basilica, a particular attention should be paid to:

  1. U ritrattu , situatu à u muru di a spiaghja nesta chì dette Vyšehrad. Hè scrittu in u 1420 in u stilu baroccu.
  2. Presbytère , duva sò i fresche creati da u travagliu viennese Carl Jobst. Puderanu vede sceni da a vita di l'apòstuli.
  3. L'altare principalu di u tempiu , nantu à quale anu sculpite stampi di San Metodi è Cirillu, l'apòstuli Petru è Pàulu. Un travagliu maestru era realizatu da un Maestru Chechelu named Jan Kastner.
  4. A terza capela , induve si mantene u panicu di a Virgine Maria di Visegradskaya. Ntô 1606 fu sacrificatu da u cunsigliu secretariu di Rudolph II. Hè cresce chì sta stampa hè scritta da u San Lucas.
  5. Una di e cappelli , induve hè un sarcòfagu di petra. Hè statu portatu da Roma in u 11u seculu. Hè assumatu chì cuntene i restu di Longinus, chì era prisente durante a crucifixion de Ghjesù Cristu. Per via, i archeologi anu realizatu un studiu di a tombu è hà scupertu in un iconu chì datanu u 14u seculu.

In a basilica di i Santi Peter è Paul, pudete vede creste d'oru, icone è cungochi, ornamenti d'argentu, è ancu parechji vechji di pezzi è tessili chì appartinevanu à Vratislav. Avanzamenti, sti artefatti sò stati in u bagnu è anu chjucatu da i sullivati.

Funzioni di visita

In questa ora in a Basilica di San Petru è Paul hà regularmente prestu serviziu divinu. Visita u tempiu ogni ghjornu da 10:00 a 16:00. U prezzu di u bigliettu hè $ 1,5 per adulti, $ 0,5 per i studienti è pensioni, i zitelli à 15 anni di età sò liberi.

Cumu ghjunghje?

Puderete ghjunghje à a chjesa cù metro, l'stazione hè chjamata Vyšehrad, è nantu à unu di i trams Nos 2, 3, 7, 17, 21 (dopu à a sera) è 92 (à a notte). Avete bisogna à vintu à u Výto останов. Da u centru di Praga à a basilica, i turisti righjunghja i stradi di Žitná, Sokolská è Nuselský a maiò. A distanza hè di circa 3 km.