Poveglia Island

Scopre, è in una Venezia romantica era un locu di misticisimu è horrrore. L'Isula Poveglia hè una isula misteriosa, simbulizendu a morte è devastazione. Povegliyu anu chjamatu ancu l'isula veneta di i morti.

Storia di l'isula di Poveglia

Tuttu annunziatu durante l'Imperu Rumanu - era questu isula chì purtò tutti i malati cù a pesta, è quì sò stati in agunia terribili chì aspetta per a morte. Cusì, era pruggettu à spiegà u malu imbasciante è impedisce a diffusioni di una malatìa terribili. Sfortunatamente, tali misuri ùn aiutanu assai - a malatia era più forte.

Sicondu data storica, durante a Pesta Negra, più mortu di più di 160 mila gente. Ùn avianu micca u tempu d'intruduce, perchè solu li creden in gran focu. Per quessa, a terra di l'isula per a maiò parti consisti di e cinea di corpi umani.

Dighjà à u XXu seculu annantu à l'isula, apre l'hospitalu psichiatricu per l'imabilitariu mentale. Tutti i pazjenti, cundottu quì, si lamintaru di terribili malfatturare, è in a notte sò stati turmentati da i pesci di pesce à l'imaghjini di i fantasmi di i martri chì murien, chiancennu è chianci.

Hè stata dichjaratu chì u capu di u spitali stessu ùn era micca sanu sanu sanu, chì hà fattu sperimenti monstruesi annantu à i so pazienti, hà pruvatu medicazione micca pruvucatu, è hà fattu esportamentia in i cantieri sottu à i mura di l'uspitale cù un martellu, furmazioni è cinceli. Hè cume - di tutta l'infurmazione solu i bumps!

À a fini di l'anni 70 l'isula fù abbandunata in tuttu, nimu ha vede quì. Sopra l'isula still stands the campanile, chì serve com'è puntu di rifarenza per i pescadori righjunali. In modu, detti currettamente per l'isula maldita, perchè chì invece di catturà i pesci, hè un piticu di quì per esempiu umani umani.

I porti di l'infernu

Questa è parechje altri nomini temerarii chì e donne è dà à l'isula di Poveglia in Italia. Per esempiu - u refuge di l 'animi perditi, felicità morta, a terra malevara.

Oghje, l'isula hè un ragruppulu abrupto di edifici dilapidated, edificati dilapidated, chì anu aghjustatu da a natura, pigliatu in u fordru cù tutti i stori misteriosi. È tuttu quì - solu à parechje chilometri da i grandi palazzi di u Grand Canal.

Tourism in Pivagna

Per i turisti, Poveglia Veneziana hè chjusa, ma ma spessu, parevanu attireru quarchi cosa misteriosa è scunnisciuta. È u primu chì pudete vedà quandu avvicinà l'isula hè u campanile di a torre alta. Hè u più anticu edifiziu, senza cuntà i ruins d'una antica cresia datata à u 12e seculu. U campanile in u 18u seculu si trasforma in un faro, ma oghje hè diventatu solu un fito. Era da ella, secondu a legenda, chì u mèdditu furiusu s'hè lampatu.

U propiu oggettu hè una struttura ottagunale, chì hà serve com'è un scopu di difesa in u 14u seculu. Dopu à u circondu, vene à u strettu quì sopra a crescita principali di u sughjettu psichiatricu. Hè casi guasi cubierto cun verdi è hà scumparutu da l'ochji. Ma se sapi d'induve circà ellu, vi definiscevi.

Vint'anni avianu, i benfreute custruìanu i ristritti per u so perímetro per impediscenu a so distruzzione cumpleta, chì dà a struttura un manifestamentu cchiù espruttivu è pula.

Sì avete vurria per andà in l'antica clinica, preparate per vede parechji sie ospitali, pittura muderna, un tipu di cammie beddi upirati, mobili d'ospiti rotte. L'spettaculu, dicemu d'una volta, ùn hè micca predispone à u rumore.

L'abitanti di l' Italia fannu u megliu per refute la mala reputazione di Povegliya, chjamà u sputeru di custruisce un sanatoriu per l'anziani. Ma in questu casu, perchè ci sò abbandunati di l'equipaghji medici è i cammisci di l'ospitale, è ci sò ancu inscriczioni nantu à i muri di retainer di a finestra chì indicanu chì l'isula psichiatricu era quì?