Peonii - preparazione per l'invierno

In a maiò parte di i posti di giardinu pudete scuntate belli fiori - peonii. Sò assai populari per i so fiori fraguali. Questu hè un veru decoratore di giardino in a stagione primavera-estiu. A cura di una pianta perenne curretta ùn hè micca cumplessa, ma a preparazione di pioni per l'inguernu duverà esse attentzioni particulare, postu chì questa fioritura hè teme di a fretura. Scupremu cusì cumu pudete sparà i peonii in l'invernu.

Prununza è ocultu pioni per l'inguernu

Per esse di peoni in inviendu cù l'invaghitu, hè necessariu di rializà preparazione speciale di fiori inverndu. Semu devi esse ricordati chì l'invernu rializatu di i peonii hè direttamente dipende à u locu di a so piantazione: i fiori pianificate in parechji partiti di u giardinu pò diferenza sopra à l'invierno.

I piumeci più prudutti nantu à l' inverndu sò posti nantu à l'arbureti, l'arburette o à e fianchi. In una strada alta, purgata di l'inguernu, a neve hè sparsa. Dunque, per pioni pianificate in such places, hè necessariu di fà un abrigu supplementu per l'inviu. Per fà questa, ogni zucchina hè cumprata, da quì hè cupartu, per esempiu, in una casu intrevertitu, chì hè questu cubierto cù un mazzolu.

Peonii, piantati in locu bassu, soffrendu l'stagnazioni di friddi è l'airea umida. Per quessa, i so tuberi sò insuluti cù una struttura sporchera di diversi materiali. Pò esse lutrasil, agril, o burlap ordinale. In cima di stu califfru, i rami di u tartare, cunghjuntatu in una forma di capanna, sò stati sottumessi.

Quandu i pennoni chjappini per l'inguernu?

Molti biulogica ci sò interessate quandu quandu hè necessariu di cut peonies per l'inguernu. U timing curretta di peonii pruning hè assai impurtante per l'exuberante è grandi fiuritura per l'annu dopu. In ogni modu, u tempu di a poda dipende nantu à a rigioni induve vi vanu: in i friddi, i ghjàlli pò esse à a fini di sittembri, è in u meridionalu è in dicembre hè sempre caliu. Per quessa, in u pianu mediu, a prunione hè stata in uttrovi-nuvembre, cù l'iniziu di glutine. Questu tempu, u sistema radicali hè digià listessu pianu pè i pioni in u invernu, è i tuberi anu accumulatu nutrienti bè da un invernu successu.

Quandu si pruninna, hè bisognu di cutulà a volta di a pianta, chì abbanduneghja i ciumi di crescita è i restumi di i zicchini circa 2 o 4 cm. Siccomu i zucchetti di peonii à a primavera di puderà, tutte e rutevuti di e cose sò più piacevuli è cacciati fora da u situ, in modu chì e pussibile infizzioni è u moltu ùn passanu micca in a primavera à i pianti sani.

Peon attirà à l'inguernu

Dopu à taglià, i peonii deve esse chjucu cù l'humus o a turba seca cù una strata di almenu 10 cm. In regione nordrica, questu catturà deve esse crescita à 20 cm. Questa tappa promueve u fattu chì i peonii svegliate prima in primavera prima di l'altri, unguarded plants, è saranu più abbundanza. Inoltre, i nutrienti chì sò cuntenuti in u mulch, intratu à u locu, sò un stimulatoru di crescenu excelbile è fertilizante per pioni, in particulare l'arbuli antichi.

Ùn hè cunsigliatu per coperà i piogini cù tagghi cutteri, foglie falluti, foglia o foglie. In quessi residu pò esse esporatu di fungi chì causanu diversi fungali di i pioni. Inoltre, in quelli residuali organi, inverndu diversi insetti malfattuti. Hè ancu indesevule per aduprà serradi, pezzi di pinu, scorci di lignu è furmagliu per arbusti mulching, perchè quandu pudendu puderanu a terra sclusiva in azzioni.

In a primu mannatu, quandu u siccicu in u siccicu si pò esse acquistatu un arbulu pocu è ghiavutu, i refugghesi sò rimoti da elli, è u mulch hè stante in i navi, affinchendu un chjucu pianu à a priservà l'umidità è di prutegà contra i bè mistage tempi.

Comu pudete vede, per cumprà i peonii per l'inguernu ùn hè micca ghjustu difficultu, ma tali cura serà rimbursatu in centu volte in forma di belli fiori fragranti in u to giardinu.