Cavernes di Grutas del Palacio


Cavernes antigas in Uruguay , Grutas del Palacio, eranu previamente utilizati da l'indi cum'è vivi. Qualchidunu crede chì a so creazione parte di a tribù indiana. A data, sò stati ricunnisciuti com'è l'unicu di u so tipu in u mondu è listatu in a lista di siti sottu a prutezzione di l'UNESCO.

Ciò chì espera à i turisti in e caves?

Grutas del Palacio appartene à u dipartimentu di Flores è sò situati vicinu à u so centru amministrativu di Trinidad, chì hè in u sudu di l'Uruguai. L'azzioni di e caves hè di 45 ettari. Si riferenu à u periodu Cretazziu. Cumposta di arenisca. A prima menzione data di u 1877.

À u mumentu Grutas del Palacio hè un ghvernu enormu enormu, una varietà di flora è fauna chì a facenu un objet attraversu per migliori di turisti. Ogni ghjornu ùn sò visita guidati. In u cuntinente suramericano hè u sicondu parc geològicu dopu à l'Araripi brasiliana.

L'altezza di i mura in i caves hè di 2 m, l'anch'elli sò 100 cm. A più petite hè 8 m, u più grande hè di 30 m. A cumpusizioni di a roccia lucale hè cumposta di l'oxyhydroxide di ferru, è per quessa i muri anu un coricu uruguaicu caracteristicu.

Cumu ghjunghje?

Dû Montevideo , pudete truvà quì in caru per 3 ore à e strade numeri 1 è u 3 à u nordu.