Coricancha


U tempiu di Coricancha si trova in una di e città più inigmetica è impressiunanti di u Perù - Cuzco . Per esse più precisamente, da u tempiu maiò majestuosu, ci era solu pareti di pietra, ma ancu pruducenu una impressione pocu grandiose.

Storia di u tempiu

Sicondu alcuni relazioni, u tempiu di u Korikancha Sun era custruitu da i Incas in 1200. Stu complexu di temptes majestuosu era notable per u so designu pocu, u bramante in bellu cuncetazione è u mobili d'oru luxuu. Hè custruitu in onore di i sei dii principali di i incas:

Sicondu i leggende, ogni chjappu fù stilatu cù pezzi d'oru è di fiducia incruciati incù figuri di divinità, foglie è piedi preziosi. U Tagliu di Coricancha in u Perù era assai impurtante per l'abitanti di Cusco , cum'è unificà e diverse tradizzioni culturale di tutte e tribù chì abitava nesta zona. Ma i cunquistatura spagnoli chì invadianu u territoriu di u paese, cù l'incertezze, devastaru l'altru complexu di tempiu majestuosu. In u 1950, in u risultatu di un forti terrimotu, i ruins di u tempiu di u diu di Diu eranu scuperte. Questu hè l'unicu ciò chì hà survivutu da stu cuntestu anticu.

Sights of the temple

Comu a cità di Cusco stessu, u tempiu Coricancha si trova in l'Andes peruviani. Cumu aqui, si sente quantu l'acqua hè altamente disprezzata, ma da sta impresione da u monicu di a storia diventà ancu più vivida. Malgradu u fattu chì u Korikancha di u templeu era custruttu in l'anni 1200, ancu à quelli pirsuni putevanu crià strutturi perfezi. A so basa hè cumpostu di blocchi di pietra rectangulare, chì eranu intagliati di Andesite (a roccia chì era sputatu in l'Andes) è granitu. I piedi sò cusì pricisamente alliniati cù l'altri chì pare chì avìanu stati attaccati à un regnu enormu enormu. Questu mazzunaliu stessu pò esse vistu in u complexu di u tempiu. In certi camere, u tettu hè statu priservatu. Per a so cundizzione, ponu ghjudicà quantu di manera luxurosa chì sta struttura hè statu creata. L'abitanti locali sempre credi chì a parte di a riserva d'oru di l'Incas hè sempri mantunutu sottu à e ruine di u tempiu.

In u 1860, a cattidrali di San Dominicien, custruitu in u stilu di u Baroque spagnolu, era aghjuntu à u tempiu Coricancha. Ma ancu a sperienza di l'architetti eminenti spagnoli ùn ponu esse paragunatu cù l'ingignienta è i cesti artistii di l'Incas antichi.

Una volta, vicinu à u tempiu di Korikancha, era giardinu rotulu, in quali ci era assai figuri di l'oru è di l'argentu di l'animali è l'uccelli. Eccu un pezzu di corzo di metalli preziosi hè statu smashed. Avà nantu à u territoriu di u tèmpiu, pudete truvà solu culleghji eranu è vegetazione. Dopu un passaghju per u territoriu di u templeu di u Korikancha, pudete andà in una scursioni à u museu archeològicu chì exhibe exhibisce chì una volta pertene à u tempiu. Quì pudete vedere i mo mummesi antichi, ìduli riliggiati antichi è assai altri arteftezzi.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u Templo de Coricancha, hè necessariu di viaghju cù trasportu publicu da u centru di Cusco à l'Estacion de Colectivos Cusco-Urubamba per stalle o camminare in San Martin è Av Tullumayo. Se vulete, pudete ancu rentà un caru .