Salinas di Salinas de Maras


Cinque chilometri da a cità di Maras, ci sò e salini nantu à i quali i peruviani travagliavanu l'estrazzioni di u salinu durante u regnu di i incas è continuanu à queste ghjornu.

U travagliu di i mines in u nostru ghjornu

À i seculi, a tecnulugia di u travagliu ùn hà micca cambiatu in tuttu. U principiu di l'operazione hè chì l'acqua da a fonte di u salitu entre i tanghi speciali è si evapora rapidamente sottu u sole scorching of Peru , dopu à quale sò solu kilogrammi di sal. Circa un mese un furmagliu di sal è formatu in 10 centimetri, chì hè seccu, sfruttu è mandatu à i cunti. L'estrazzioni di u salitu hè una splutazioni famigliali, cusì a maiò parte di e zittadi di salitu sò di pussidia di u listessu populu.

Ciò chì vede?

A salina di Salinas de Maras hè 3000 terrazze, occupendu una zona di 1 kilometru cadale. Ogni annu, a multitùdine di turisti anu venutu à questa mita è admira a vista di i manchi di salinu, per questu quì sò cum'è panele di l'uccidintali, è in i mesi sanu è in tuttu si parvenu glade nè cubutu. Ogni turistru pò ancu prupone uni pochi di sali.

Informazione pratica

Copi si trovani à 5 chilometri da a cità di Maras, chì si trova vicinu à e cità di Pisac è Ollantaytambo . Pudete truvà à Maras da Cuzco cù trasportu pùblicu o un caru pagatu .