Apricot - bona è mala

L'alberti sò un cura di stagione, ma amatu di quasi tutti. Sì avete fattu furtunate, è avete acquistatu un albicocitu riposu, u riposu à u tempu, pudete apprezzà no solu u so gustu delicatu è dolce, ma ancu l'aroma diliziosa. L'Apricot hè carcu di benefiziunali è dannu, cum'è qualsiasi altru pruduttu, è hè impurtante per sapè chì pudete avè manghjatu è quale ùn deve micca.

Minerali è vitamini in albitri

L'Apicultori simpricimenti abbastanza cun sustegueri utili, a lista di quale hè nimu significa limitata à vitamini. Per esempiu, questa puditura hè incredibbilmente ricca in beta-carotene, una sustanzia chì aiutate à mantene a salute d'ochji, è hè ancu un antioxidante rilivanti. Per manghjà l'albercè per a staggione sia, ùn sò micca solu corrette u vostru visu, ma ancu per migliurà migliurà u liver è a glàndula tiroidea.

A vitamina base di questu fruttu hè a vitamina A è C. U primu pruteghja a pelle da u crescente, in più di u restitu di i so meriti, è u sicondu, com'è cunnisciutu, prumesse valori l'immunità umana, chì permettenu trattà cun virus è pruteghja eliminà u risicu di friddi.

L'albicu cuntene una gran quantitatità di iodu, potasio, magnesiu è ferru. Sti minerali sò impurtante per i sistemi di u sistema circulatoriu è di circulatori, per quellu chì questu fruttu hè impurtante per a regularità di manghjà in quelli chì anu da anemia.

Un altru ovidu di l'albitri è una gran quantitata di fibra chì ùn si disolvi in ​​u trattatu gastrointestinali, ma odeva, chì mantene a rigidità di i fibri, è purifica. Grazie à questu, puderete suldà u prublema di l'indigestioni, è ancu liberu u vostru corpu da e toxine.

Ciò chì si pò esse cunsideratu, alloghui sicchi (albitri suttili) hè di nimu benefiziu - retarda tutte e proprietà d'utilità di sta fructosa, ma u so valori caluricu è u nivellu di zuccaru sò significativamente aumentati.

Apricot - benefici è contraindicazione

Hè mpurtanti capisce chì i propietati utili di l'alberti ponu allughjà à quelli persone chì u corpu necessite un settore di sustanzi da a so cumpusizioni. Ma ci sò ancu questi chì l'usu di l'albiteri hè contraindicatu. Per esempiu, una mamma di crescente chì abusa d'apricots pudete avè un malu stomacu in u so zitellu.

Ùn hè cunsigliatu di utilizate albicci per e malatie, cum'è l'hepatitis, i diabetes è l'ipotiroïdismu. In questu casu qualchì sustegnu di l'alberti ùn hè micca assurutu.

Alberti per a perdita di pisu

Malgradu u fattu chì u cuntenutu calanicu di l'alberti è assai abbastanza, solu 41 kcal per 100 g, si deve esse cunsumatu solu in a prima parte di u ghjornu. In un ghjornu attivu, u vostru corpu in ogni casu cunsuma l'energia ricivutu da i carbuidrati. Ma ci sò in a sera in fronte di a TV, è ancu in quantità limitati, ùn hè micca cunsigliatu - e calori ricevutu esse prestu à settore in l'area prublema. L'alberti si pò esse ingressu in u menu di dieta per a perdita di pisu. Pigliate una di l'opere di menzione chì vi pudete seguità per un bellu tempu - finu à truvà u risultatu:

  1. Bufalo - farinaghju d'oatmeal senza azucarera è latte, parechji albicocchetti, tè.
  2. U secondu sirvimentu hè 2-3 albercocu.
  3. U pranzu è una sopra fàcil cù ligumi.
  4. Snack - tè o acqua minerale, un pezzu di furmagliu.
  5. Cena - carne, poultry o pesci di pesci è verdura.

Quandu usu di albitri durante una dieta, deveru seguità certu regule, perchè hè un fruttu dulce, chì cuntene assai assai carchi di carattati (10.8 grammi). Ùn hè micca sicretu chì l'abbundanza di zuccaru è carbuidrati in l'alimenta pruvucarà suddisfendu à u nivellu di zuccheru in u sangue, chì pruvucà un rapidu aumentu di l' appetite è un second "famu". Questu hè unu di i mutivi chì anu utilizatu hè limitatu.