Erbi da allirgii

A fitoterapia hè un metudu cumuni è spessu efficaci per trattà parechji malatii, ma cù l'allergii, si deve esse usatu cun prudenza, postu chì l'erbe stessu pò esse un forte alergiu.

E erbe usate per allergii

  1. U effettu generalità antiallergia hè viuleta, licorice, elecampane, milfoil, campu di cavallu.
  2. A normalizazione di u bacinu limticu, a riduzzione di pruva è edema hè promiscata da e preparazione di clover dolce, cowberry, castagninu, lagohilus, malva è licorice.
  3. Per annucà a intoxicazione Ghjerusalemme articulu, bardola, elecampane sò stati.
  4. Eleutherococcus, Echinacea, Leuzea, Aralia sò usati per nurmalizà a riurizazioni immune di l'organiziu è rinfurzà a immunità.
  5. Da l'allergii à a pelle, cum'è un agentu esternu chì hà effetti antisépti, antipruritichi è antiinflamatori, ponu esse usati grassdi, chamomile, celandine, string, yarrow.

A maiò spessu, u trattamentu a base di l'erba hè utilizatu com'è componente auxiliar in l'allergii cròcichi, cum'è urticaria, chì sò accumpagnati da rash e itching. D 'allergie à u polinicu e rinitis allergique di una natura ignurata, eterni ùn sò micca utilizati per l'altu risicu di reaczioni allergii diretti o cruciali.

I preparazioni erbale à l'allergii

Ricetta # 1

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Unità crudu vegetale, fretce l'acqua furiosa è insiste à 30 minuti in un termu. Aduprate per loci in i zoni di a pelle di induve e prublemi di allergii sò prisenti.

Ricetta # 2

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Mettite a biera da a zucca. Una culloca di u mitchettiu pour un vetru di acqua è fervente durante 10 minuti. U calchinu hè stata attraversata finu à 3 vetri à ghjornu, finu à chì i simpunziati scaricate.

Ricetta # 3

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Una culloca di u mistu hè spressu in un vetru di acqua fogera, insistimu à un termu per 30 minuti, da filtru. Piglia u caldu per un mese, 3 volte à ghjornu durante 15-20 minuti prima di pranzi. A accolta di a cullezzione hè ricumandata per incusà cù l'utilizazione di drogi èpatpativi (Karsil, Silimar, etc.).