Ergonomia di a cucina

Ogni hostessa passa un pezzu di tempu in a cucina. Per a so modu di comodità è di salvezza, ogni cabinetu deve esse situatu à una certa distanza da l'altru, l'altitudine di e strutture cunfurmate è assai più pussutu in cunsiderà. L'Ergonomia di a cucina è a pianificazione pròpia permettenu piglià in contu tutti questi mumentu è creanu un locu di travagliu cusì cómodu in a cucina.

Ergonomia in u discu interni - cumu per arrancià mobili?

U mobili per a cucina si selezziunate micca solu per l'esemplari generale o forma di l'abitazione. Prima di tuttu, hè impurtante determinar u locu di a coccia è a locu di i stale da u principiu.

Se pensa à piglià un pocu angleu per u locu di u travagliu principalu, sempre ricive di e porte di armacciu è cajunati. Cogghiamu li siziei basi in ergonomia di a cucina chì sò digià calculati è sò ottimi per a persona di un complexu mediu.

  1. A distanza, chì hè necessariu per u muvimentu u travagliu liberu, hè circa 150 cm. Questu hè u locu di u passaghju è u situ di travagliu furnisce un armariu apertu. Cusì, pudete passà liberamente in tuttu u spaziu tutale è ùn anu vargugnatu da l'altru. Se si sta distanza hè di circa 120 cm, hè pussìbule di travaglià assai realistichi, ma avete da esse mudificate per miss un altre membru di a famiglia.
  2. Sì avete una stanza modesta, ùn hè sensu per fà u spaziu principalu di travagliu in a corner in direttamente nantu à a tavola. Frà tutti i principii basi di l'ergonomia di cucina, u triangulu di u travagliu hè u più impurtante: un frettu, un pappu è un bancu . À u listessu tempu, hè necessariu separà per u 45x45 cm per u travagliu. Ci hè una distanza di circa 60 cm trà l'strutture bè perspettivi è a superficia di travagliu.
  3. In quantu u locu di u focu è u frettu, hè impurtante di primurà di assicurà a sicurezza quan u fornu hè apertu. Per fà questu, hè necessariu di furnisce una distanza libera da u platu 102 cm, mentre chì a seconda parete o pezzu di mobili deve esse almenu 120 cm.
  4. Sicondu l'ergonomia di a cucina, tutti quelli chì sò davanti à a table di cena si deve esse attribuita almenu 76 cm. L'altezza di a tavula hè ideale di 90 cm. Questa dimensione permettà a tola hè utilizata ancu com'è postu di travagliu.

Ergonomia di a cucina è un pianu propriu - tuttu in a cucina deve esse dispunibule

Tuttu ciò chì fate ghjornu ogni ghjornu deve esse liberamente dispunibili. Cumpara l'altura sana di a cucina pò esse divisa in quattru zoni. À una distanza di 40 cm da u pianu hè a zona megliu cunvene. Hè perfetta per aghjustà pesanti o raramente usati. À una distanza di 40-75 cm sò cajeti è prestiti, induve hè piacevule per almacenà l'aparicità di l'ogetti o grande platti. Tutte l'agrumi è l'aparicavit adattavenu ci volevenu guardatu più altu.

Tutti fràgliuli o chjucchi sò megliu pusatu à una altezza di 75 à 190 cm. Ogni utensili di cucina di coce, utensili, prudutti ponu esse vistutu da quà, per què hè piacevule per travaglià cun elli. À una altitudine di più di 190 cm, pudete posà tutti questi chì avete solu in casu specialu o solu mantendu assai tempu.

Ergonomia in u discu di l'interni: un pocu per e prublemi di salvezza

L'altitudina mediu di una persona hè di circa 170 cm. Doppu questu quì, a distanza da l'uparaghju di u travagliu à l'armeri duverebbe circa 45 cm Si a dimensione ùn hè micca cunnisciuta, i feriti di raszi huma inevitabbli. U travagliu più effittiva hè a cappucciu à una altezza di 70-80 cm da u pianu.

Puntu impurtante: u capricci sopra a stufa di gas hè piazzatu pocu più altu ch'è sopra à u vitellu elèctricu. L'ergonomia di una cucina chjuca hà e so propri caratteristiche. Hè impurtante di cumminà parechji funzioni in un (per esempiu, combina un micru è un furnu). Tutti armazonesi di cumbattiti sò più megliu equipati cun un sistema di drapeau, è a fachada stessu hè fatta lacuna è simplista.