Fuma da a vagina

Quasi ogni viaghju à u ginecologu hè aggunutu da piglià un saccharone da a vagina per studiu maiò.

L'indicatori di un ciclu di a vagina

Allora, anu analizà a decodificación di u ciclu di a vagina, è ciò chì cambia u metudu pò esse palesa. Normalmente, un swab di a vaġina hè rapprisintata da i paràmetri parametri:

  1. Leucocyte. L'aumentu di i leucociti in u ciclu di a vina più di 10 celite in u campu di a visione indica a prisenza d'una infizzioni bacteriana. A so funzione principali hè a prutezzione di i microorganisimi straneri. Per quessa, sti cìruli cumpàrinu in u focu di infezzjoni.
  2. Cilestu epiteliu. Sicondu u piriu di u ciclu menstruali, l'altru pò varià. Nurmalmentu, à u 10 cilesti epiteliale deve esse detectatu in u campu di a visione. Una absoluta totali di l'epitelu pò esse un signu di cambiamenti atrofi in a vagina.
  3. A prisenza di u moco ùn hè micca un signu di a malatia. Siccome ùn deve esse normale in quantità moderate.
  4. I celli di "Chjave" sò un cumplicatu di una cellula epitelial cù gardnerella aderente. L'aumentu hè osservatu da a vaginosis bacterial.
  5. A ricerca di un ciclu di a vagina à a flora permette di identificà alcuni microorganisimi. Per esempiu, gonococci, trichomone, funghi di levadura.

Determinazione di a purità di a vaġina

Sapemu chì u ciclu di a vaġina ammenta a cumpusizioni di a microflora. A vagina hè duminata da i latte lactobacillus, in less streptococci patogenichi pocu abundanti, staphylococci, enterococci. Sì stu rapportu hè violatu, a disibiosi di a vaġina sviluppa.

Hè nantu à i cambioti quantitati in a cumpusizioni bacteriana di a microflora vagina chì a so purità hè determinata. Sicondu questu, 4 gradi sò svilati:

  1. Molti lactobacilli, leucociti in a norma.
  2. Ci hè un ligeru crescenu in leucociti, u nùmeru di bacteria opportunistà è di flora di levadura. In questu casu, a lactobracilli still prevail. A questu staghjunamentu, com'è regula, i sensazioni subjectivi in ​​a forma di secreziunzioni abundanti, ùn ci hè pruritus. Tali risultatu d'una scorcia nantu à u gradu di purità di a vaġina hè a più cumuna trà e donne senza a presenza di malatie di l'organi sessuale chì portanu l'attività sessuale.
  3. A flora microbiana criscieghja considerablemente, u numaru di lactobacilli.
  4. Lactobacilli sò casi absent, i bianchi sò in u campu di vista di u sangue.

Hè vale di ricurdà chì u prucessu di piglià un saccu di a vaġina hè megliu fattu à u principiu di u ciclu menstruali. Prima di sta prucedura, ùn pudete micca usà diversi suppositori vaginali, creme, lubricanti. A vigiglia di tutte e misure sanitarie si deve esse fattu senza usu di saponu.