Funerale di Itukushima


A meza ora d' Hiroshima quì hè Isukushima Island (hè ancu chjamatu Miyajima), chì hè cunsideratu sagru per i Buddisti è Shinto; Hè cresce chì questu hè u locu induve Diu vive. Ci hè parechje temples nantu à l'isula. U Santu Shrine hè unu di i simboli di u Giappone è hè ricunnisciutu com'è tesoru naziunale. In più, in u 1996 hè stata lista com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO.

Itukushima - un santuariu nantu à l'acqua: hè erettu nantu à stile. I crmeni pensanu chì e custruì edificatori nantu à a terra, nantu à quale u dévi dwell, anu sacrilegiu.

Un pocu di storia

U Santu Shrine hè stata custruita in u 6u seculu. A ora, l'edifizzioni di quellu tempu ùn aghjunghianu micca - anu ricufuutu diversi tempi. Oghje, u tempiu pare cusì à parechje in 1168 dopu a ricustruzzione, realizatu sottu u dirigenti di a figura militari è pulitica Tyra-no Kiemori. Eppuru tutti i disinni chì survigliu à questu ghjornu sò stati creati in u XVIe seculu, u prugettu uriginale di u Santuariu era cunservatu.

Ùn hè micca un santu in l'isula - era pruibitu per intrudure u mortu quì, è per dà nascita. Prima di vultà in l'isula, tutti i visitori si trattava, è l'anziani ghjornu invechji, è di e femine chì anu pregnant, sò micca listessi solu. Inoltre, i cumunisti anu ancu denegatu l'accessu à l'isula.

A maiò parte di sti bansi sò stati abbandunati in u passatu, ma quarchi sò survigliati à questu ghjornu. Per esempiu, ùn pò micca purtate i ghjacari à l'isula per quessa ùn scantanu e paesi chì sò l'embodimentu di l'ànima di i morti.

Rituali Gates

Porta, o toriu di Itukushima sò stallati direttamente in a baia. À a marea bassa, a tarra chì anu da esse espunuta, hè pussibule à camminate longu; tuttu u restu di u tempu ùn puderete sdirassi in barca. Hè cresce chì, si vai à elli à pedi è mette una munita in una di e rachjate, u desideriu sarà vera. A porta hè u più chjucu di u restu di u cumplessu - a prima "versione" hè stallata in 1168, è un disignu mudernu hè statu creatu in u 1875.

U toriu di u Santuario di Itucushima hè fatta di camphor wood è dipinciutu in russu. A so alte hè 16 m, è a larghezza di a traversu horizontali hè di più di 24 m. Sò quelli chì sò più spessu representati in i libretti di publicità dedicati à Itucushima, ma rapprisentanu solu una piccula parte di u cumplessu.

A porta, sicondu e credenzii Shinto, representa a frontiera di u mondu di i persone è u mondu di l'spiriti, hè cum'è una ligami di cunnessione tra mundiale. U culore rossu di a porta porta ancu una carrega semantica.

Santuariu

U Santuariu stessu hè un gruppu di edifici di lignu custruiuti, com'è quì sopratuttu, nantu à stiletti. Sò dipinta bianca, è e so tetti - in russu. I salotti di sti edizzioni sò studienti per parechji riti religiosi. Ùn pudete micca visità tutti elli - a maiò parte hè dispunibule solu per u cleru.

Trà i biniosu di u tempiu di Itukushima sò assuciati da i galerie cobbe, è u cuntestu cumpletu cù l'isula hè cunnisciutu da un pezzu di lignu riccillente. U tempiu principe hè custruitu nantu à l'isula stessa, nantu à a muntagna. Hè una pagoda di cinque culura hè custruita in onore di e figliole di u tempestu di Susanna, a deessa di l'elementi. In questu pudete visità u Salone di millenari di catelli, induve i culturi veneràunu a divinità. Per via, erani cunsiderati patruni di marinara, perchè Itsukumu hè qualchì tempu chjamatu u tempiu di i marineri.

Inoltre, u complexe hà un templeu custruitu in unurariu di un ministru japonesu chì stava sempre in u 10u seculu è era deificatu dopu a so morte.

Altre attrazziu di l'isula

In più di u Santuariu Shinto di Itukushima, ci sò altre cose in l'isula chì meritanu d'attenzione. Hè da vende per andà in a Misen, chì hè stata creata chì abitanu i dii. Hè una bella vista di a baia, chì hè trà i primi three paisaghji giudei. Arrampendu a muntagna, pudete vedà assai statue di Budda.

Pudete sviutà a muntagna mentre caminate, admirendu e rocci di una forma bizarre, o pudete fà qualcuni di a strada nantu à u telefurnu. À u cima di u focu sacru chì crede, chjete, secondu a legenda, u fundatore di una di l'indicazione di u Buddhismu, Kobo-Daisy Kukai. Hè cresce chì, se ferite u bbuasi nantu à u focu è a drisse, vi distrude da tutte e malatie.

Cumu à i monti?

U Santu Shrine is one of the places of Japan which are mandatory. Pudete vultà in l'isula per battellu di Hiroshima . Pudete ancu in un barcu piacè o in una barca. U megliu tempu per visità u santuariu hè u mezzu è a fini di nuvembre - i culori di u boscu di vaghjime emfasate a bellezza di u complexe stessu.