Cheesecake "New York": ricetta

A Cheesecake hè un postu assai populari, chì, comu chjaru da u nome, hè un tipu di pastelli di furmagliu. Cumu cunghjuntà i cuncetti incompatibilii: dolci dolci è dolci dolci dolci? Hè assai sèmplice: u zuccheru hè aghjuntu à u furmagliu. Ùn àbbia paura! U fattu hè chì per u pastu di furmagliu hè micca fattu di furmagliu ordinariu, ma cremosu: hà una cunsistenza fina, cremose, gustu delicatu è cremose, u mancosa crema hè spessu usatu in una varietà di dolce. A Cheesecake «New York» hè scritta è cunglinda da u queso crema "Filadelfia", questu hè un ingredientu indispensabile. Se tentate di rimpiazzà "Filadèlfia" cù un altru furmagliu di cunsistenza similar, avete ricevutu un gustu completamente differenti, pocu assai simili à u gustu di u casgiu di pasticceria "New York". A ricetta per questu pianu hè simplici.

Cumu pudè esse duminiu "New York"?

Ingredients:

Sò stati l'ingredienti imperatori necessarii per u pastellu stessu, avete ricevutu un clàssicu pasticcale New York. A ricetta pò esse variata cù l'aiutu di ricchieri - crema agria, cicculata, frutte, gelatina - o salsa.

Preparazione:

Prima, preparamu a torta di u core: i castagni sò stati chjappi in miglii cù una licenziale. Cumu combina l'impastatu cù u mantellu friddu. A massa plastica resultante hè stata dispunibule in un pappagallo disassembled baking. A forma si ponu in u fornu è avemu da cocchi cocchi 10 minuti à una temperatura di 160? C. Mentre a basa hè stata postata, preparamu a crema. U Furmagliu "Filadelfia" si mette in un tavulinu, aghjunghjene a crema è moltu in u zucchero in pugnu, i veli di villeille o di vellucci. Cuscianu cù cura di tuttu in una massa homogeneia, whisky cun un battu o un mezcladoru (à a veloce veloce). Allora unu per un, aghjunghje l'ova è l'intemperu di limonu. Get a cream gentle, fairly liquid. Pour it in shape. U fondu è i costi di a forma si trovanu cù i diversi strisci di filati, perchè l'acqua ùn ùn pettu in dintra, avemu sette a forma in un pane profundo è cun acqua fogera. Puderemu installà tuttu in u fornu è aghjunghjela durante una ora à una temperatura di 170 ° C. A Cheesecake hè prestu, se cù un liggeru scavalcatu solu u mumentu media. Let's leave the postre cool in a forno aperto durante una ora, dopu pezza cù un filmu di alimentazione è a sottapara per a notte in un locu friddu. Impruddienti pigliate a dessert da a forma è serve.

Cheesecake berry

U casgiu pudendu essa cotti cù qualsiasi bagias, ma l'opzioni più preziosi sò cun pappagallo, frutte, ciliegie e limone. A casgiera di novu York cù cherries hè preparatu da listessa manera cum'è a versione clàssica, ma u capiddu di cherry hè stata dispunibule nantu à u listinu cheeses. Per fà u caghjà - bagnu - capeddi, utilizate cherries freschi o cilieggi in u vostru sucre. Da e bachi piglià e petre, aghjunghjenu i zuccaru è u fucile, un pocu acqua è u zucchero di limonu (per 300 g cherries 1 settimonata di fècula), a quantità di zuccaru è u zuccu di limonu - à u gustu. Pudemu tutti l'ingredienti in una piacè è fate a coccia per 3 minuti, frettu è u mette nantu à una casta fresca.

Per quelli chì chjamanu cicculata

U casgiu di cicculata "New York" hè ancu assai populari. Pudete còtice cù un cruccate di crucciate, pudete aduprà crema di zucchero, pudete purgà a posetta finita cù u chocolate glaze, o pudete fà un cuncepimentu triplicate.

Ingredients:

Preparazione:

Chop the chocolate cookies with the butter burial, andate in una forma distacettu è agite durante 10 minuti à una temperatura di 160 ° C. Preparate a crema, cum'è in a ricetta classic, ma senza zest, à a fini aghjunghje una chocolatula fridda nantu à u bagnu di l'acqua. Pour la crema risultanti nantu à a basa. Aghjunghjeghje a toghillariu, comu spiegatu prima. Preparate u zuccaru da u chocolate, u crema è a soia. Quandu u glaseu fridesce, friddu nantu à a torta fridda.