Eshima Ohashi


In u nordu di l'isula giappunisa di Honshu ci hè u Lacu Nakaumi, chì serve com a cunfini naturali trà i prefetture di Shimane è Tottori. Hè stata nantu à quessa chì u ponte di Ashima Ohashi hè statu custruitu, chì hè u più grande ponte di concreto in u Giappone è u terzu più grande di u mondu.

Custruzione di u ponte di Ashima Ohashi

Finu à uttobre di u 2004, a trasportu di trasportu trà Tottori è Shimane hè stata per ferry. A causa di u gran flussu di autucere (14 mila per ghjornu), era necessariu di custruisce un ponte chì puderia sopra stu traffico.

Grazie à sette anni di travagliu (1997-2004), i cuntrattenzii di u Giappone hàvenutu à custruisce un ponte di l'automobile d'Ashima Ohashi, chì hà capaci di passà à 14,905 cars di u ghjornu.

Attributed de Ashima Ohashi Bridge

A funzione principale di questu oggettu hè una struttura rígida forte è una ottima altura, grazzi à quali nave di quasi ogni tagliu pudarà nassi à sottu. A popularità in u Giappone è u mondu per u ponte di Eshima Ohashi hà acquistatu dopu a liberazione di u cummerciale di l'automobile company Daihatsu Motor Co. In questa vogliu minivan Tanto, chì a so facilità era stata mantinuta nantu à un pèndite forti di u ponte. A suluzione si trova in a cumpressione speziale di a lente telephoto, chì esaggérate a reta di l'altezza è di u penditu di l'autostrada d'aire. Questu hè stata fattu per manifestaverà u putere è a forza di stu mudellu di u carru.

In fattu, à u ponte di Eshim Ohashi in Giappone, un angelo cómodu di inclinazione hè abbastanza cusì:

Stu preghjudiziu pò fà megliurà sopr'à ogni auto. E anchi parechji turisti paragunate u viaghju in u ponte cù a "muntanile russa", in fattu, questu hè una esaguerazioni. A mancanza di rotulatesi è i loidi "mortos" ùn ponu micca stu locu pocu unicu o menu impressivu. Per evaluà u putere, a scarpenza o a forma stravaganti di u ponte di Ashima Ohashi in Giappone, unu devi à guardà da ellu.

Cumu per Ashima Ohashi?

U più grande ponte di concreto in Giappone hè situatu nantu à l'isula di Honshu, 585 km da a capitale . Per vede cù i vostri ochji in questa maestra di l'ingenieria, avete bisognu à andà à e cità di Tottori o Shimane. Da Tokyo, cinque volte à u ghjornu, i diretti diretti volanu à u trasportu di l' Izumo, chì hè 30 km da u ponte.

Da a capitale di Giappone à Ishim Ohashi pò esse acquistatu in caru. Per fà quì, seguità a strada di l'autostrada New Tomei o l'autostrada Centrale. U viaghju dura casi 10 ore.