Shopping in Kuala Lumpur

Decide ch'ella purtà cum'è rigalu per una persona particulare ùn hè micca un pratiche simplice. In particulare, sè vo vulete un rigalu per trasmette un pezzu di cultura di un paese particulari o, almenu, era caratteristicu di l'arghjintu duvete spentu vacanze . Questu articulu face à dumandà à i shopping cumuni populari in Kuala Lumpur è aiutavà à decisione chì ricunniscendemi per piglià cun voi di u vostru viaghju.

Salons shopping in Kuala Lumpur

A capitale di Malaysia hè un paradisu per l'acquistati. Ministru di u Turismu in u 2000 per attruisce i turisti chjamati in centru cummerciale locale per a venditi grandi cunsiglii. Ogni Marchu, Da maghju è dicembre, e metropolitani è e butteghe sò attaccati ghjente di turistere, chì anu impegnu à i grandi casti. Per ùn avè cunfurmatu è avete nantu à u percorsu ragiuni, scuprite ciò chì hè inclusu in i Top 5 centri shopping in Kuala Lumpur :

  1. Suria KLCC. Stu centru cummirciali si trova supra i primi chjovières di petronas twin grattacieli . Ci sò più di 400 buttrega è e boute di marche dinò. Tuttu chistu è accumpagnatu di spazii di spettazioni per i zitelli, parechji cafesi, è u disignu si cumplementa da e fontane è di l'illuminazione. Inoltre, pudete cullà nantu à a cunsirvazioni di l'attraversu di i turrenti Petronas è ammirazione di a vista di a cità. Trà turisteru questu locu hè assai populari, chì ùn pò micca influenza a pulitica di prezzu: Suriya KLCC hè forsi u pratiche cummerciale più caru in Kuala Lumpur. Indirizzu: 1 Jalan Imbi, Kuala Lumpur.
  2. Galeria Starhill. Intaglio cù Suria KLCC, tuttu quì scalcianu cù prudutti di lussu è altitudini. I prezzi in boutiques locali sò solu altu è troppu altu. In ogni casu, questu ùn ùn impedisce a Starhill Gallery da truvà ricunniscenza in certi circles di a società. Ci sò boutiques di marche chì sò cunziddi chì sò veru gurusi in u mondu di a moda: Valentino, Gucci, Fendi, etc. In i tetti inferni ci sò numerosi salone di bellezza è solarii, alterne cù cafè di lussu è e restaurants. Indirizz: 181 Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur.
  3. Pavillion KL. Stu centru cummirciali hè diretta à a categuria di persone cù ingressu mediu è altu. No sorpresa, hè cunsideratu unu di i più riesciuti in Kuala Lumpur. In questa storia di setti stori ci sò più di 450 boutiques, frà i quali sò i marchi di u mondu, cum'è Hugo Boss, Juicy Couture, Prada è parechji marchi cunnisciutu. Per esempiu, a Monaco, a magazzini Monaccu à u so assortiment hà l'oggetti basulari stilocchi di qualità sò qualità à i bassi, è Marc da Marc Jacobs offre una roba di vesti più prezzu da un famosu disignatore. In questu centro cumerciale sò parechji di i più boni libreria in a capitale, induve pudete truvà ancu edicioni rare è sclusiva. Indirizz: 168 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur
  4. Berjaya Times Square. Questu centru cummerciale questa nantu à a 13e linea di a qualificazione di i più culuritati chì travaglianu di u mondu. A so area hè 320 mila metri quadrati. km, è u numeru di e magazzini suprana 1 000. Sò orientati per i comprute di a classe mediana, per quessa sempre ci sò sempre assai persone. Stu centru cummercialu cuntenutu un cinema 3D è u più grande parc temàticu di u paese. Indirizzu: 1 Jalan Imbi, Kuala Lumpur.
  5. Yat Low Yat. Se ci vulete acquistà qualcosa di a tecnulugia in u Malaysia, vale u primu di tutte a visitarà quì. I prudutti di a robba sempre presente, ma per a maiò parte, telefoni, càmera di video di camere, càmera di camere, console di cunnessione è laptop sò venduti. Inoltre, i servizii sò disposti per a riparazione di maquinaria. Indirizzu: 7 Jalan Bintang, Kuala Lumpur.
  6. Karyaneka si trova entre i diversi centri cummerciale di Kuala Lumpur. Eccu un tipu di centru di artighjani artistichi in a capitale, chì hè a megli manera di revelà e tradizione malacca. Serà interessanti quì ancu per quelli chì ùn ne non vanu cumprà nunda. A pratica cummerciale hè fatta in forma di cabane tradiziunale induve pudete amparà i prudutti di l'artighjani lucali. Inoltre, si vulete, pudete parlà cù artiggiani è observe u so travagliu.

Mercati in Kuala Lumpur

Un gran numaru di centri shopping moderni è moderni ùn impediscenu micca a capitale di Malasia da cunsirvà i dui ristoranti di carri è cummirciali tradiziunali. A più grande hè u mercatu cintrali di a capitale. L'assortiment quì hè assai diversu è u turistu sempre truvà da qualchissia da ellu à ottene impressioni bona.

In Kuala Lumpur, un fenomenu cum'è i mercati di notte, o Pasar Malam, hè assai cumuni. Hè furmati spontaneamente, i picca turisteru sò orientati à i turisti, ma ùn hè custituisce a visità quì. À circa 15:00, i cummercializei sò principiati per pudè distribuzione i so bè in i lochi improvisi, è à 17:00 u mercatu è chinu di e persone chì hè difficiule. L'attribuurariu principali di stu tradimentu hè culinaria di strada è una maravigghia regnu rignatu.

Pasar Seni, u stessu Mercatu Chjare - u megliu postu per cumprà da compra di i prudutti tradiziunali. Quì ponu vede bè l'enfasi di l'articuli, è un gran numaru di bandetti souvenirsi, quiossi è toli formanu un veru labirintu.

Cosa da vene di Kuala Lumpur?

I ricordi più caratteristiche di a capitale di Malaysia sò prudutti di stanu, bronze, argentu, è ceramiche varii. Un fogghiu sipatu hè occupatu da un batic - bufalini lucali, tullizzi, tovuti è napulite sò assai apprezzati per a ricchezza di mudelli pinti arti è di qualità alta di a pintura.

I di i prudutti più mudernichi sò numarici populari di e Petronas Twin Towers, è ancu tartini è altri bè cù i simboli di Malaysia. Un souvenir originali attribuisci attributi di e razzi riali di a Formula 1, perchè u fattu di mantene stu avvene nantu à u territoriu di Malasia hè una occasione per l'orgogliu di i residenti lucali. I turisti anu da purtate di Kuala Lumpur i prudutti cosichi - diversi scrubs è l'olii naturali. Un souvenir bona è più piacevuli originali sò ancu documenti, fatti in basa di durian.