Police Museum (Kuala Lumpur)


In a capitale di Malasia , pare parechje attraversu chì attrae i viaghjatori di tuttu u mondu. Mentri in Kuala Lumpur , visitate u Muzium Polis Diraja Malàvia, hè ancu chjamatu u Museo Royal Police di Malese.

Descrizzione

U museu hè stata aperta in u 1958 è si trova in un picculu edificiu di lignu. A cullizzioni hè stata constantemente replenished, è i posti anu sorely missed. In u 1993, l'amministrazione di l'istituzione hà decisu d'edificà un novu edificu.

In u 1998, l'apertura ufficiale di u museu puliticu. Un attrazioni lucale hè utile per visità micca solu i turisti chì anu interessatu à a furmazione infurmazione lawrestra di u paese, ma ancu quelli chì vulianu acquistà di a storia di a statu di Malaysia.

Spécialmente spessu in u museu di a polizia nantu à una tour vende rapprisintanti di u sessu più forti. Quì ci sò attrati da una varietà di tecniche è armi rari (a maiò parte di manu). U museu hè una struttura típica malice. Hè custruitu di 3 galari tematichi, chì sò chjamati A, B, C è in u visitatori acquistanu cun vede esibiti.

A cullizzioni

In galerie A avete da piglià a storia di a polizia malacca. Accumenza cù u periodu precolonnaica è finisci cù u tempu presente. I visitatori puderà vede cumu duru stu piriu u sistema di infurzione in legislazione di u statu hà cambiatu. L'exposition hè presentatu da:

In i maniquigni vi vede un uniformu di pulizia. A strada, in u statu, assai donne Musulmani travaglia in questa sfera è per elli ancu hà sviluppatu una robba particulare chì si ncuntra tutti i riligiosi religiosi. In u primu passatu, i visitanti si sò acquisto cù arcuni armi (da punichi asimmetrici à pistoli) utilizati da i pratichi in a lotta à u crimeu in i seculi.

In u Hall B vedi l'exhibiti cunfiscati da a polizia. Fùbbenu scelti à parechji volte per gruppi pulitici è criminali, è ancu acquistatu di triadi. Per i visitori, una cullizzioni interessanti di arme, chì era usatu da i clani lucali in i 70 anni di u XXu seculu cù attaccati attaccati.

Un locu separatu in l'exposition di u museu hè occupatu da un arsenale di bè cunfisce, chì fù sceltu in a lotta contru i cumunisti. A cullizzioni parechje interessanti interessanti, per esempiu, un fossu fattu da e forzi leftin nel 50 s di u XX sèculu. U puntuale hè chì si sviluppa in modu cusì speziale, è a stampa resultanti hè pornografica in natura.

In a galleria Con vitturiti sò offritti à acquistà:

In l'attrachju hè una mostra permanente di l'equipaggiu grande. A cullezzione hè rapprisintata da quelli esibiti:

Funzioni di visita

U museu di a pulitica hè aperta ogni ghjornu, solu u luni, da 10:00 aaaa è à 18:00 p. L'ingaghjamentu à l'istituzione hè liberu, è in i salone ci sò l'acondicionatori chì guariscenze da u calore è l'affascinante. A maiò parte di e mostra sò firmati in English. L'esposizione ùn hè micca permessu di quì.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a cità à u museu pudete camanderà nantu à a strada Jalan Perdana o piglià l'autobus ETS, l'altru hè chjamatu Kmutore. A distanza hè menu di un kilomitri.