Museo Nazionale di Malasia


U grande patrimoniu culturale di Malàgina hè recullatu in u Museo Nazionale, chì si trova in Kuala Lumpur . Oghje, u museu principalu di u paese hè cunzidiratu u marcatu più visitatu di a capitale dopu à duminii Petronas.

Fondo Storicu

U Museuu Naziunale di Malasia hè stata fatta in u 1963 in u situ di e persone durante u Sicunna Guerra di Selangor. U dissenyu architettonicu fù sustinutu da l'imprese lucale chì Ho Kwong Yu & Sons. I travagli di travagliu durau quasi 4 anni. U risultatu fu un magnificu edifiziu chì l'elementi di l'architettura di palazzo di Malàgina è l'architettura di l'architettura rinfurzanu in armunia. L'ingaghjamentu principali di u museu hè impannatu cù un grande panellu è mosaicu, nantu à quali artisti eminenti di u paese hà travagliatu. Unusual pictures tell about the main events in the history of Malaysia.

Museu Exibiciones

U museu hè stallatu in un edificio di dui storii. I so esposi sò spartuti in quattru galleri tematichi:

  1. Situ archiulogicu. Quì pudete vede elementi di pietra da u paleuliticu, ceramica neolitica, sculture dapoi seculi. L'orgogliu principali di l'esposizione hè u scheletru di un omu chì stà in questa alivi di deci mila anni fà.
  2. Sposati di a seconda galleria accuse à e prime settlements di a penisula di Malacca, i regni musulmani. A parte di i suggetti sò dedicati à u putere di cummercializazione di a penisula malacca.
  3. L'esposizione storica in a terza zona narrassiere u passatu coloniali di Malàia, l'occupazione giuvana, è finisci in u 1945.
  4. A storia di a furmazione di u statu mudernu di Malaysia hè presentata in u quartu pranzu. I simboli di u Statu, i ducumenti impurtanti è parechje altre cose sò indicati quì.

In più di l'esezzioni temàti anch'ella esmentata, u museu Naziunale di Malasia tene una ricchizza ricca d'armi friddi, trombetti nazionale, ghjuvelli di donna, strumenti musicais. In u salone etnograficu sò libri almacenati, chì scrive i rituali impurtanti di i pòpuli chì campanu in u paese.

Museo di Trasportu

Dopu avanti tutti i posti è acquaghjule cù l'esibizioni, pudete cuntinuà l'excursion, perchè un museu di trasportu in l'aria aperta nantu à u territoriu. Eccu una cullizzioni di esame di trasportu da e diverse tempi. I visitori sò permessi micca solu per inspeccionà, ma ancu per tuccà l'exhibiti: vagoni antichi, trishaws, u primu caru è u trenu fabbricatu in Malasia.

Istana Satu

Un ughjettu vali di u Museu Nazionale di Malasia hè Istana Satu - un monumentu di l'architettura di legno. U bastimentu hè stata edificata in u XIX seculu. l'architettu Derahim Endut per Sultan Trenggan. A principale principale di Istana Satu hè a tecnulugia di a tecnulugia unica, in u quale hè micca una unghje. Oghje, u palazzu si riacceranu l'entorni chì anche u so primu pruprietariu.

Cumu ghjunghje?

Pudete arribar u museu da u trasportu publicu. U puntu più vicinu hè u Jalan Tun Sambanthan3 situatu un centru di centu metri da u locu. Questi autobus №№112, U82, U82 (W) arrivanu. L'autuna di Jalan Damansara vi purtalla ancu à u destinazione. Segui i so signali, chì vi farà u purtonu à u Museo Nazionale di Malasia.