The Royal Palace (Kuala Lumpur)


Rest in Malaysia hè ricurdata per a so tranquillità è a varietà. Bellezza naturale è santuali naziunali, temples majestuosu è edificazioni religiosi, è monumenti storichi - tuttu questu migliori di turisti. I simbuli più simplicità sò stati statali, cum'è u Palazzu Giulidianu.

Leghjite più nantu à u Palazzu Giuliano

Trà parechji grandi maggetti di Malasia, u Palazzu Rale, l'orgogliu di Kuala Lumpur, si distingue. Hè situatu nantu à una petite cullina quasi in u centru di a capitale di Malasia. U palazzu chjamatu Istana Negara è hè un gruppu architectural majestuve. A cumpagnia di i cumunità era urigginariu una palazzu, chì era custruitu nantu à l'idea è i mezi di un millenevule chinu. Dopu, u Palazzu Giulidicu addivintò propiu di Sultan Selangor, è più tardu divintò propiu di Malaysia.

Oghje, u Palazzu Giuddinu in Kuala Lumpur hè a residenza attuale di u Re - Sa Majesta di Malasia Yang di Pertanu Agonga. Ogni avvene statali è e cerimonii di u livellu più altu sò stati quì. In l'internu di u bastimentu, i citadini ordinarimi sò pruibiti à entra.

Ciò chì vede?

L'arghjintinu tutali di u complexu palazzu è 9 ettari. In ghjiru, sò rotuli di golf, piani di tennis è piscine. Trà u verdu di i giardini, funtani gurgle è palmieri cresci. I turisti sò cuntenti di restanu nantu à i petti pintoreschi.

Hè interessante di vede u guardianu onorevule è u pede guardianu à a porta principal. I guardii serve in l'uniforme di l'era coloniale, chì aghjunghjenu a solemnità è u culore à stu momentu impurtante. A strada, i reguli di u Palazzu Giulidiani sò permessi per esse fotografiutu liberu è liberu di pricate contra i guardoni.

Cumu ghjunghje?

Hè più piacevule per arrivà à u Palazzu Giuliano in Kuala Lumpur in una di l'autobus cità №№ BET3, U60, U63, U71-U76.