A trasposizione di a uretra

A trasposizione di a uretra hè una operazione urologica realizata per elevà a uretra 1-1,5 cm da l'ingressu à a vina.

Trasposizione di a uretra - indicazione per a conduction

Ci hè una categoria di e donne chì deliberatamente rifieghjanu di fà sessu, per l'aghjurnamentu constantu di a cistitis chì si trova dopu à u sessu. Spessu, a causa di a inflammazione hè una microflora patogogica indipindentali chì penetra da a vagina in a vejiga durante a sessuale. Questa situazione hè dovutu à i disordini anatomii: pusizione bassa di a uretra o di a mobilità eccessiva.

In questu questu, l'unica solu solu à a data, chì pò esse rimettulà a donna di cistitis postcoitali croniali - hè a trasposizione di a uretra. L'essenza di a trasposizione di a uretra in a donna hè u spustamentu di l'apertura esterni di a uretra appena più altu. Simultanamente, quandu si movi, ci hè un stretchimentu insignificante di e so mura è in u risultatu - una diminuzione in u lumenu è a mobilità di a uretra.

Tempi di u procedimentu

A trasposizione di a uretra in e donne hè realizatu nantu à l'internu per l'ambulatori, menu spessu in un ingaghju secondu a scelta di anesthesia (anestesia lucali o spinali, è anesthesi generali).

Per un spécialiste spéciale questa operazione ùn presenta micca prublemi. U prugramma di riabilitazione dura un mesi, à questu tempu hè cunsigliatu di abbandunà a vita sessuale, perchè e ferite post-operatu hà sappiutu guarisce.

Ùn aventate chì a trasposizione di a uretra hè una intervenzione kirurgia è hè contraindicata in questi casi:

Sè beni bè corretu, a trasposizione di a uretra aiuta à fighjà sfatente di i prublemi di a vaghjile una sola vez è per tutti è ùn avete a paura di avè una vita sessuale attiva.