A vaccinazione di l'adulescenti di a varglia

A varicchia hè una malatìa infizziosa, chì, contru à u cuncepimentu generalizatu, ùn pò micca infettà i zitelli, ma ancu l'adulti chì ùn anu micca firmatu contr'à l'infezzione. L'adulti in parechji casi patevanu sta maladie cù più forte chì i zitelli, cù una frebba, musculale è sapienti, assai riscu di unimentu in una infezzjoni bacteriana. Inoltre, after rashes in adulti in a peddi sò spessu seguitu cicati, disperse da quellu chì hè micca cusetu.

Puderaghju una vacuna da una varicedda per un adultu?

A vaccinazione contra a varicchia, se vulete e necessariu, pò esse realizatu à ogni età. Perchè tanti studiusi ricunniscenu a vaccinazione contr'à a variculu per adulti chì ùn anu micca avutu in a so zitiddina o ùn anu micca dati precisii. Una vaccina impurtante hè di e donne chì pensanu à cuncepisce un ziteddu, perchè avè infessuatu da a vaghjile di vinu durante u periodu, ponenu in prossimu di u sviluppu normalu di u fetu.

Ùn hè micca minatu per vaccinate trà e persone chì sò in cuntattu frequente cù i trasportatori probabbli di u virus da varicella-zoster . Per esempiu, sò assuciati di i stabilimenti pre-sculari è i scole di i zitelli, i salute, l'impiegati chì e so attività implica di stà in locu di cuncentrazione di un grande quantità di persone, etc.

Ci hè ancu una categuria di persone per quale u sviluppu di a malatia pò causà complicazione gravissima è ancu a morte, è per quandu a vaccinazione hè simplificatu solu per elli. Tali persone include:

Un altra indicazione per a vaccinazione hè cuntattu cù a varicchia vittima. In questu casu, a vaccinazione, entrì in i trè ghjorni da u cuntattu, hè a prevenzione di u sviluppu di a malatia.

Cume vaccini contra adulti di a variced'a?

A vaccinazione pò esse realizatu nantu à u policlinu à u locu di residenza o travaglià in a direzzione di u terapeuta, ancu in centri specializzati o privati ​​istituzioni medichi. Inoculatori sò dati à un populu sana, è cù patologii crunuliziunizie esistenti - contru u fondu di migliurà di a cundizione. Per a furmazione di immunità, hè necessariu inoculà dui volte.