Musei di Monaco

Monaco hè un mondu famusu, anchi canti principiu. Prima di tuttu, hè famosu per i so chic sand beaches è casinò, milionarii è benefici fisici. È questu petite paradisu hè visitatu annu di circa trè millioni di turisti. E puderebbe vede parechje cose, cum'è in Monaco, in più di l' attrachju naturali è di l'architettura, ci sò musei - interessanti è rari. Vi parlarà più di quarchidunu di elli.

I musei più interessanti

  1. U museu più famosu hè cunzidiratu cunziddiratu u Museu Oceanogràfic di Mònaco in Monte Carlo. U custruitu hè visualmente situatu nantu à a so punta di u penzamentu, ma si va à a roccia stessu è ancu falendu da u tunelu sottu l'acqua. U museu hè statu attraversu a forte passione di u Prudenti Albert I per a navigazione è l'oceanografia. Di tutti i viaghji è viaghji, hà purtatu assai pruduttori interessanti, sia sottu è di l'abitanti prufundita. Tuttu sta dumanda dumandata precisione è speciale. Dopu u 1957, u dirittore di u museu hà divinutu tutte u famosu Jacques Yves Cousteau, è u sviluppu di u museu è l'intaressu anu crisciutu infinitu. U Museu Oceanograficu includenu 90 acqui, cù rapprisintanti di tutti i mari è l'oceani, una cullizzioni unica di 4000 pesci è centu centu di coralli. Sottu à u museu ci sò grutti, induve pudete vedere pulposi, moraghji, ariani è stelle, centesimi di crabs è altri amanti di a bughjura di l'acqua. U museu exhibe una grande collezione di diversi strumenti di navigazione, sottufaudi è l'esplorazioni di l'oceanu. Ci hè un bonu paru attornu a l'edificu.
  2. I amate di a storia è a tecnulugia anu interessatu di vede a cullizzioni di a Seria Serene Highness: u museu di carru in Monaco. L'impegnu maiò Rainier III hà una gran debule per i carusi retro. A data, a cullizzioni si compone di circa un centu mudelli diffirenti, finu à u 2012, ci sò 38 più. I carichi sò vindati per espansione a cullezzione in un altru mudellu di mudellu. Più di a mità di i tesiuti sò stati pubblicati prima di u 50-60 -es di u XX sèculu. Anu sia scritta i carrelelli principeschi, i machini di guerra di i tempi di a Siconda Guerra Munniali, l'autri antichi, i caratteristi rapprisintanti è assai più. Tandu vi cuntintate cù mudelli cum'è De Dion Bouton 1903, Bugatti 1929, Hispano Suiza 1928, vincitori di caratteri di Formula-1, chì ghjucate ogni annu nantu à u percorsu Monte Carlo , è altre interessante exhibitu, a maiurore di quale ùn esiste micca più. U museu auto hè cunsigliu per una visita di famiglia.
  3. In u paese di milionarii ci hè ancu un museu libbru - u museu di u Monaco di Vaticanu . Ùn cuntene articuli antichi: pittura è libri, mobili è articuli di casa, costumi tradiziunali, ceramica, tuttu questu di a vita di a populazione indigena - Monegasques. U museu hè cunsideratu per conservà u patrimoniu culturale, tradizzioni folklore è di a lingua di Monaco, basatu nantu à l'iniziativa di l'antichi familii di Monaco. E so porte sò aperti staggini di ghjugnu à settembre, è tutte l'excursioni sò necessariamente cumandanti da una guida.
  4. In Monaco, ci hè un museu interessante di Napoleon è una cullizzioni di l'archivi stòrichi di u Palazzu Princinu , hè un tipu di lista di documenti è suggetti di a storia di u So-primu imperu. A cullizzioni cuntene 1000 manifestazione da l'accessori persunali di Napoleon Bonaparte, unipochi di quali eranu purtati da l'isula di Santa Elena, unni hà campatu i so ghjorni. Chì sò l'impanzillipelli di l'imperatore, un compassiu, un reluariu in quale si ritirava, binoculu di campu, ornamenti, robbi, snuffbox, un munzeddu di chjavi è assai più. U museu hè ancu una cullizzioni di a storia di Monaco, incl. un decretu nantu à l'indipendenza di Monaccu, littri di re, premii è regalia.
  5. Opere dinò à visità u Museu Marittimu , chì vi maraviglia cù una recullione di mudelli di diversi navi, da a strada, i so 250 piezzu. A cullizzioni include circa 180 mudelli di i navi reale, a circustanza di l'infami "Titanic" è "Calypso" di Jacques Cousteau. Diversi mudelli di navi - una copia di a pruprietà di u so sperienu E Rainier III. Puderete andà in u mondu interessanti di a storia di u bastimentu.
  6. U museu di l'antropologia preistorica hè dedicata à i risultati di scavi archeologi vicinu à Monaco. Hè più di centu anni, hè stata fundata da u prìncipi Albert I in u 1902, è mantene a più preziosa esvete di i fossili di l'animali extinti è traccia di civilizazioni antichi da u Paleulicu à a Edizione di Bronzu chì permettenu traccià e tutte e tappe di l'evoluzione umana da l'Australopithecus à l'Homo Sapiens.
  7. Molti turisti anu pressu à u museu di muntagni è muniti , perchè sta privata cullizzioni privata recoglia ghjinirazioni di prumessi: Albert I, Louis II, Rainier III, hè ricustituutu finu à quandu. Tandu sarà rializatu i primi marchi di u principatu, cumprendi i culori, datanu da u periodu 1885-1900, frà l'expositioni hè stata a prima stampa di stampa da i stampati di u statu. U museu exhibe una ricchju ricca di billetine è muniti di Monaccu from 1640.
  8. U novu Museo Nazionale di Monaco prumesse visitatori i valori di u patrimoniu culturale è i fundatori di l'arte mudernu. A più interessante exhibizione - pupi mecnica di i seculi 18-19, assai anu un unicu disposicilianu musicali. Tutti i ghjorni sò parechji pupi sò stati creati per spettori.