Vacanze in Belgio

Annumente in Belgiu , circa 2.000 festival, festivali, festività è processioni sò stesii. Un paese europeu pò esse presumitu di una varietà di festioni festivi. Fù tutti l'esplendenza di l'eventi, hè bisognu di schernu, sicuru, celebrazione folklorica è religiosa, chì Belgium hè unu di i cattoli cattolici cun l'amoriu è hà una cultura folk ricca.

I vacanze in Belgio sò assai culuriti, brillanti, inusual. Pudete tistimunià i prucessi festivi è i festi di a strada, i prucessi religiosi è i carnival coulisse, scopre in u mondu di a musica è l'arti di parechji paesi o sguardi nantu à i rendimenti di enormi belli pupi. I spettaculi più impurtanti si vedanu in farraghju, marzu, maghju è austu.

I festivals principale di u paese

Ghjornu di Belgique

A festa annata nativa, chì si celebrà u 21 di lugliu. In questu ghjornu à a chiazza di Bruselas, una parata militari hè urdinata, dopu chì a festa è i performance di i musichi accumincianu quì, è a festa finisci cù un magnificu piroteknia. U ghjornu di Belgique, l' ingressu à certi musei di u paese hè tutoramente liberu.

Carnaval à Binshe

Hè u più populari di i festivals masciali di u populu belgues è in a classificazione di i festivals europei solu solu per u Festival di Venezia. Un carnaval hè in una cità di Binshe, pocu distanti da Bruselas , annu annantu à a Gran Cuaresma è dura trè ghjorni.

U primu ghjornu hè cunsacratu à un performance teatrali cù una prucissiò in a cità nantu à costumi di carnaval. In u sicondu ghjornu, i ghjovani ballanu in u centru di a cità à a quadra, dividendu in gruppi in accordu cù l'aspettu politicu. A fine di u secondu ghjornu, vistimenti di focu culuriti sò liberati in u celu.

Infine, u terzu ghjornu di u carnaval hè l'ora striscia di l'abitanti. I Participanti in u carnival vistianu i costumi naziunali, è i carchi sò cuparti da maschery cera. A prucissiò hè mandata in l'amministrazione di a cità, scambià a oranges along the way à i spettori, per aghjunghje ciò chì hè cunsideratu in furtuna.

Festa di Ommegan

U sicondu più popular entre i festivi in ​​Belgio. Questu hè un fistivellu folklore, chì ghjusta da u 30 di ghjugnu à u 2 di lugliu. Hè nutatu Ommegang assai tempu, a so storia data di a fine di u seculu XIV. Allora era una prucissioni religiosa, è cù u passaghju di l'età Ommegan s'era hà guadagnatu u statu di una festa nazionale di carnival. U principalu di Bruxelles Square hè diventatu un paesu medievale, l'entrata à quale hè pussibule solu per i persone dressed in un costume di seculu XVI. A più di un milla participanti à u carnaval depreendu membri di a famiglia imperiale, servitori di a corte, suldati, pupulazioni campagnoli, etc. A fine di a festa hè una prucissioni universale di i participanti è un grand concert.

A vacanze di Dudu

Hè custruitu in Mons in u ghjornu di a Trinita è tutta a sesta dopu. Questa festa hè celebrata in onore di a vittoria annantu à a malatia di a pesta, chì culpisce a cità à a fine di u seculu XIV. Allora, in u 1349, hà urdinatu a prima prucissioni religiosa, dopu a quali a pesta retorna, è l'abitanti di Mons si sò stati salvati. In memoria di a so guariscenza miraculosa, a genti urganizà a festa annu Dudu, chì hè issa un spettaculu dramaticamente urganizatu è spettaculu dramaticu.

Bruitola di u Floristerìa

"Catifa di a Flora" si rifiriscinu à u numeru di vacanze in Belgio, esse realizatu in l'estiu, in August. U festa si face ogni dui anni in a piazza centrale di u Grand Place di Bruxelles. In i ghjorni di a celebrazione, a piazza hè una veru tapitula da a varietà di Begoni, "tuberose grandiflora", chì sò cumminati forti in un solu unicu cun un sistema di fonti chì sustenemu a frescura è fragrance di fiori. Pudete cuntà tutta sta magnificenza da u barcuni di u Palazzu. A festa finisce cù pirotecnia e un pianu di luci è santu.

Festa di u Santo Sangue in Bruges

Pertenece à u numaru di vacanze religiosi in Belgio è torna torna ind'i prublemi à u passatu. Una gran prucissioni di participanti in a festa, chì face decenni di millaie di persone, mette nantu à i costumi di cavaleri è di monumenti. È a prucissioni stessu hè un recordatu di u tempu di i primi crusaduli, à a fine di quale u Conte Flamandenu hè stata premiata una vende cù u sangue di Cristu.

Se avete furtunatu per vene à Bèlgica duranti i vacanze, assicuratevi di piglià a pussibilità di veda tutta a celebrazione cù i vostri ochji, ùn ùn si dispite micca!