Oghjulu à Sergius di Radonezh

Ogni santu hè un intermediatu trà l'omu è di Diu. Tutti l'amandate una vita umana, durante ellu priconu à Diu per e bisogni di e persone, li dumandanu a salute, a felicità, a sensibilizazione è, di sicuru, ridivanu di u diavulu. In contru à l'opinione fernandata, i miraculi anu fattu per elli, ma di Diu per a so dumanda. E i Santi anu sapiu cumu ghjustificà à Diu per ghjallà cù a bocca di i ghjusti. Dopu tuttu, Diu hà intesu, sopratuttu à quelli chì dirigenu un modu di vita di Diu.

À u listessu tempu, ogni ghjornu hà a so "specializazione". Qualchissia tutta a so vita hà assistitu à e figlioli senza figlioli per truvà figlioli, aiutau à ridderà a corona di celibatà, altri prigò à Diu nantu à a salute è a guariscenza, o à u pardonu di quelli chì, per causa di a so piccatura, basanu sentimenti, annessi, perdevanu a ragiuni.

Patronu di i studienti

Sergiu di Radonezh, prima di tutti, u patronu di i studienti. Sò un picciottu, ellu, cum'è i fratelli, hè statu mandatu à a scola per studia l'alfabetizazione. Ancu, Bartolomé (u nome dà à ellu in ellu), anchi si pruvò, ma ùn pudìanu capì u carte. Hè punitu è ​​ridiculu.

E ora puderete capisce per chì a prighera à San Sergiu di Radonezh hè leggugliera da quelli chì anu da esami.

Da sicuru chì u zitellu hè statu mandatu à u boscu per circà i sementi stallati. À a strada, hà scuntatu un vechju chì dumandò ciò chì vulia. Sergiu dumandò l'aiutu di Diu per amparà a lettera. L'anzianu preconciava per u zitellu, è po travittatu cù i so genitori. Cumu cun Sergius anu andatu à a capella, induve l'anzianu urdinò di leghje l'scriptura. Sergiu rifiutò a incapacità, ma l'anzianu urdinatu. U zitellu sia cum'è no altru - senza intersioni è vacillu.

U vechju disse à i so genitori chì issa Bartulumeu cunnosce l'lettere di a Santa Scriptura.

Oghjulu à Sergius di Radonezh hè abituatu leghjite davanti à l'esame, o in casu di i zitelli chì ùn anu micca riescita in i so studii. Tuttu chiddu chì dice i paroli di a prichera devi esse ricurdati quantu u Spìritu hè u zitellu, ricivete a benedizzione per leghje è scrite. È tutti sperenu chì Diu vi benedisce per studiu successu.

Preghjonu per a salute

Dopu a zitiddina, Bartulume ha purtatu una vita ascetica. Ùn manghjò micca nimu u mercugliu è i vennari, ma in altri ghjorni manghjò pane è acqua. À a notte u zitellu era vicinu è lettura di preghje, chì preoccupava una mamma cu curava - u zitellu ùn manghjaraghju micca o dorme.

Quandu i genitori muriu, Bartolommu è u so fratellu fubbe in solitudine in u boscu, induve fundaru una iglesia in nome di a Santa Trinità. Hè a prima alianza fundata da Sergius di Radonezh.

U so fratellu ùn pudia micca escevetticismu, è Sergius era solu cun ellu stessu. Prestu (à 23 anni) hè statu cuncessu in un monacu. Graduatu i monjosi cuminciaru a purtari à ellu è si formanu un monasteru, chì diventava dopu u Monasteru Trinità-Sergiu.

Sergiu bedeitò i prìncipi di campagni militari, guarì e persone è ùn mai ricevenu rigali da nimu.

Oghje, quandu u putere di Sergius di Radonezh hà divinamente cunnisciutu, hè pricatu per a salute in casu quantu i dui duttori è, apparentemente, di Diu, ùn mancanu u paci. A preghiera a San Sergiu di Radonezh hà un putru miraculu, perchè i ghjusti, chì anu diventatu com'è u zitellu, ùn sò micca tanti in u mondu.

Inoltre, i Santi, cum'è prima in a vita, pricà per a prisirvazioni di a vita di suldati nantu à u campu di battaglia. Dopu tuttu, in u tempu daveru u benedettu ùn solu i suldati, ma ancu i prìncipi.

Preghjonu per a guariscenza spirale

I relitti di Sergiu di Radonezh sò guardati in a Santa Trinità Sergiu Lavra. Duranti a so vita, guarita i pirsuni da e malatie mentali è mentale. Oghje, migliori di crìvuli venenu per vede i so reliquias di guarisce qualcunu di qualcosa. E preghji a San Sergiu di Radonezh sò salvati di orgogliu, arruganu è tamed da quelli chì anu cunfitti cun ànima. Sergiu di Radonezh li dumanda à Diu per mandà a gràzia à e persone per avè capiscenu a bellezza è a felicità di u viaghju, a prichera è una modesta manera di vita.

Preghjunu prima di l'esame

Preghjonu per a salute

Preghjonu per a guare di l'anima