Pendelle Chjardu Oro

U culore di l'oru hè tradiziunale ind'è a ricchezza è a prosperità. Perfetta sottumessi cunfinimentu di l'ornamenti è dà a stile di ogni ghjornu, una gota di lussu è individualità. In ogni casu, ognunu ùn ogni ghjovana pò permette ghjente d'oroggi d'altu pruduttu. È vene à l'aiutu di l'accessori cù u doru. Trasfurmate u stessu globu cale cum'è u doru, ma a basa hè silver, alloy medica o ancu l'azzaru. Cusì, u prezzu di u pruduttu hè ridduzze da parechji volte.

Oghji apprezzatu per mezu di sti ornamenti sò e braccialini d'oru. Puderanu un disignu differenti, ma u prezzu per elli hè sempre moderatu. U prezzu hè influinzatu da a natura di l'inseritu, soprattuttu s'ellu hè una petra semi preziosa. E piedi preziosi (diamanti è corundoni) in e argenti di colore cù u dorzu ùn sò micca inseriti, postu chì ùn anu micca appartenent à a categurìa di mercadulità massima.

Pendelle chienziu cù ori è minerali

A più frequenza per u aranci cù l'argentu fussi usatu. Hè assai faciule di travagliu è hè perfetta à u rispettu di u prucessu di u doru. Per enfatizà a billezza di i joaghjetti utilizate una varietà di inserti. Sicondu a petra chjosa, ponu esse distinti:

  1. Pendelle anu chiatte cù zirconiu cúbic . Questi pedi hanu un colore transparente è un pocu cum'è un diamante. Da u circonia cubica dissipate parechji figuri o incruduciuti cù e parti di l'arcu.
  2. Pendelle anu chjardu cù perli. I pericuglii perli sgrandanu l'eleganti è a feminità di u pruprietariu. Ùn hè bisognu à nimu chì una cumminazione di colore è dorale hè cunzidiratu un clàssicu.
  3. Orate in i lampdi cù u topà. Questa varianti hè summamente rara, perchè u topà hè cunzidiratu una peda valiosa per l'ornamenti.

Quandu compra e legatura in oru, bisogna sapè cumu pulisce. Prima, avete bisognu à riduce currettamente u polu da a superficia, è perchè perchè cunfrei cù una tela muzzela in turpentina o l'alcohol. Per lavà, una solu suluzione di Marsella o ammonia hè ancu adattatu.