Cumu l'aiutu l'aiutu "Infant Infant" aiutà?

L'icona "Infante di l'Infant" hè d'impurtanza especialità per i cristiani, postu ch'elle hè capacitu per esse realizatu miraculi. Ogni annu annantu u 20 di nuvembre hè in abitudine di celebrà una festa in onore di sta stampa. Sicondu l'infurmazioni esistenti, a faccia apparatu in u 1795 in u monasteru Nikolo-Ugresh. Durante a Rivuluzzioni di u Rivuluzione l'imagine scumparia, è per un longu tempu nunda hà intesu qualcosa di ellu. In u 2003, una donna hè ghjuntu in u monasteru è donu un icona di a Vèrgine, chì era assai simili à l'uriginale. Dopu un pocu tempu, i clergie è i parochiale eranu sicuri chì l'icona era genuu è miraculosa. Dopu da quessa, l'imaghjera hè cunservatu cù cura in u monasteru, cum'è a patrona prima.

Ancu prima chì apreva qualcunu di preghjunzione davanti à l'icona di a Mamma di Diu "Infantry Infantry" avete bisognu di leghje, scrivere ciò chì hè illustratu nantu à u tile. L'imagine rappresente u Figliolu di Diu, chì hè in manu di a Mamma di Diu. A so testa hè vultata in daretu. A cunnessione di a mamma cù u so zitellu hè spressione in u gentile cuntattu di a carica di u babbu cù a fàccia di a Vèrgine. A tali attitudina traminosa incorpora u gran amori di Diu per i persone. Ghjesù hè ghjucatu cù a so mamma, tenendu e so mani. L'espunenti in l'iconografica dicenu chì hè nantu à l'imaghjini di "Infanteria Infantaria" chì unu pò vede u partitu umanu di u zitellu di Diu, è questu hè rarissimu cum'è altri iconelli.

I criticu crede chì u genre di stu icona hè un pocu simile à certi sceni chì sò deskritti in l'Evangelu, o più bien cù a "Reunion di u Signore". Parechjate parechji imaghjini à l'avvinimentu quandu Ghjesù Cristu era purtatu à u tempiu nantu à u 40 ° ghjornu dopu à u partu di fà un ritu di cunsacratge à Diu . Allora, u zitellu hè furnituatu à l'Elder Simeone, ma Ghjesù cullà e so mani à a so mamma, affittu cusì u so affettu è l'amore.

Cumu l'aiutu l'aiutu "Infant Infant" aiutà?

A maiò parte di sta stampa hè cunsiderata femminile, perchè hè u patronu di pienu è di a maternità. Ci hè davanti à ellu chì assai donne senza zappadore dumandenu aiutu in cuncepimentu. Quelli chì sò in a pusizione, offerta pricheusmente prima l'emblema "Infant Infant" per u cursu riescitatu di gravidanza è un ligu partitu. I matri dumandinu à a Vèrgine Maria per dà à i salute di i so figlioli è a felicità, in quantu per pruteggià contru à varii tipi di prublemi è a mala influenza.

Preghjonu davanti à l'icona "Infanteria Infantaria" di nascita di successu:

"A Santissima Virgine, Madre di u nostru Signore Ghjesù Cristu, a nascita è a natura di a mamma è di u zitellu, aghju pietà di u to servitore (u vostru nome) è aiutanu in questu ora è dete a vostra arbe sò salvu. A Signurana più grazia di u Teatoni, ùn aghju micca dumandà aiutu à a nascita di u Figliolu di Diu, dà aiutu à questu servitore di a vostra aiutà, chì si dumanda, particularmente da Ti. Grant à quelli chì sò beni in questu ora, è u zitellu hè da esse natu è cundottu in a luce di stu mondu in u tempu d'averebbe bisognu di u lume à l'acqua sante è à u patrontu di l'ispìritu. A ti falliu, Mamma di Diu vyshnyago, pricendu: Sì bisognu di ssa mamma, sì ghjuntu u tempu di a mamma, è prege per l'incarnate di Cristu, u nostru Diu, è furtificà cù u so putere in alta. Amen ".

Pudete riferisce à i putenzi più avanzati cù l'aiutu di qualsiasi discorsu di preghjudiziu, u principale hè chì e parolle venenu da u core.