Prayer-amulet per figliolu

U deve di ogni mamma hè di prutezzione di u so zitellu da diverse adversità. Dapoi u tempu anticu, e donne anu utilizatu preghjudizii da u bisognu malu è spoor à a prutezzione di i so figlioli da influenza negativa di l'esternu. Questu hè assai impurtante, perchè a prutezzione energetica di i zitelli hè chjuca è assai faciule di distrughisce.

Prete guardore per u zitellu

Prima di cunsiderà u testu di a preghiera, deve dì chì l'azzione di a preghiera depende direttamente di u statu di mente è di fede. Ùn avemu bisognu di leghje tutti i preghieri in una fila, cusì urientanu prima esaminà u so significatu. Ci hè una oración semprici sempru, chì vale a pena ripetiri tutti i ghjorni, è ancu prima di avvenimenti impurtanti in a vita di u zitellu, per prutegevi di i prublemi. Sona l'amuleto di prigione perchè:

"Pudete u mo Figliolu di Diu, chì per sempre è sempre in a salute, passa tutte l'adversità, o Signore. Amen ".

Duranti a pronuncia di sti paroli, assicuratevi di battizarà u vostru figliolu, altru ochse l'amuletore pò micca esse u travagliu. Hè impurtante chì u zitellu hà sempri purtatu una croce cù ellu, chì hè un amuletore putenti.

Per prutege u vostru zitellu da un altru negativu diffirenti, pudete leghje l'amuleto di prichera chì leghje:

"L'ànghjulu di u celu, di nascita à a so unica cunsirvazioni". E Wings, bianchi, scacciate l'omi, tutti quelli alti, l'assassini è l'inghjuttenu cù u focu, spada matte, ma u mo figliolu salvu. Oh, Signore. Amen ".

Oghje-guardiastru per u figliolu partu di casa

Ci hè un momentu chì i zitelli partenanu di custruiscenu e so vita, sughjendu a casa di u so babbu. A preghiera pò esse leghjutu quandu un figliolu surtite per studia o decide di sposu è si move à u so spaziu vivu. Per i genitori, tali cambiamenti sò assai cumbugliu è in questa situazione ci hè bisognu di pricà per a felicità di u to figliolu. Ogni matinata è sera di leghje u testu:

"U Signore, u mo figliolu, in a to misericòrdia, per i so piccati, salvu di e tentazione è guidà a verità amata".

Prayer-amulet "I Setti Crosi"

Sta preghiera hà una tremenda forza chì pò pruteggià a famiglia sana da parechji malini è influenza màggica da l'esternu. Leghje à a matina ogni ghjornu. U testu di a preghiera hè stata manera:

"Pusendu a prima cruci da u Spìritu Santu,

A seconda croce da u Signore Diu,

A terza chjesa da Ghjesù Cristu hè u Figliolu di Diu,

A quarta chjesa da l'ange guardià di u servitore di Diu (nome),

A quinta chjera da a mamma di u Santu Santuzza,

A sesta cruci da u punente à a sera,

A sonda ea croce da a terra à u celu.

Seven cruces chjaranu a casa à sete chjusi.

U primu chjangelo - da u difendamentu,

U secondu - da a povertà,

U terzu - da i lacrimi di combustible,

U quartu di robba,

Quinta - passatu,

A sesta - da a maladie,

U settimu - u più forte, sei caghjula,

Cercu à u locu durante un seculu, a mo casa pruteghja. Amen ".

A preghiera di a mamma per un figliolu chì entra in l'esercitu

Quandu a mamma trova chì u so figliolu hè statu redattatu in l'esercitu, diverse pensi è teme si sorgienu in a so testa. Per affruntà cù sentimenti è anguishi, avete bisognu à andà à a chjesa chì puderete sente a pace. Prima di l'emblema di Nicolau u Mercatuur, posa una candela è leghjite a prigione persone:

"U piazzamentu Nicolau, u Prutittore è u Salvadore. Ai aiutu u mo figliolu per andà in modu sicuru è impuru. A to voluntazione serà fattu. Amen ".