Preghjonu per a rimissione di i peccati

U cuncettu di karma ùn esiste micca solu in u judaismu, ma ancu in u Cristianesimu. Simply, ùn avemu micca usatu à parlà di i peccati di i nostri babbi, perchè hè assai piacevule à pensà chì u zitellu ùn hè micca rispunsevuli per i sbagli di i genitori. Cusì vulia esse ghjustu, ti pari, ma sta catena ùn hè micca mancu di logica.

Dìcimi, cumu pudete fà una persona chì guverna un modu ghjustu di vita, perchè l'aversàscitu? Ùn avemu micca spiacitu per noi (si avemu vivemu, duvemu assicurà à l'integrazione), amichi, parenti - per citarse funny, ùn succorsu micca à e so petizioni. Ma i figlioli sò una altra materia. Sì u più grande piccatu in u mondu sanu per truvà è cunvince chì u so zitellu dete cose centu volte per ogni cosa perchè chì faci, sarà subitu immediatamenti un omu ghjustu.

Alas, pochi piacerevuli successu in cunvinzione, è perchè a nostra vita si mette in scrittura per u pagamentu.

Per pudè purificà u vostru karma da stu circhiu viciliu è, più impurtante, per ùn micca trasfirià à i vostri figlioli u pesu di i piccati di a razza, avete bisognu di rializà un procede tutale per a purificazione cù a lettura di preghere per u perdone di i peccati.

Vulemu u perdonu per i peccati di a famiglia

Per esse cleansed, deve ricitari una preghiera per u perdone di i peccati di a famiglia sana à a settima generazione. Prima di tuttu, hè bisognu di fà una apparenza di un arbre genealugicu.

U primu ghjinochje hè quì. Siconda, i vostri mariti. U terzu hè avè. U quartu hè grandamatu è avvani. Quinta - genitori di aviani. U seimu hè u genitori di i granducci-aviani. U settimu hè u genitori di i missiavi.

Certu, pudete micca cunnosce i nomi di i vostri parenti quì sopra à i vostri aviani, pudete esse un orfanu. È ancu se vulete indicà u nome di ogni membru di a famiglia, pudete fà micca elli. Allora in a prichera à u Signore per u pirdunamentu di i peccati, invece di u nome, dicerete "grannizza", "mamma di u missiavu", etc.

Avemu trè persone, ognuna di quale ci deve esse leghjite per ogni membru di a famiglia. Questu avarà da assai tempu, perchè u prucessu si pò esse realizatu in forma di preghiera di u pezzu per u pardonu di i peccati, finu à chì ùn pò micca trattà cun tuttu. Prima, preziamu per voi, dicenu:

"Scuschendu à tutti chì avianu un tè o hà fattu u malu accidintali".

Allora accumincia a leghje e forze forte per u perdonu di i peccati. I travagli cù ogni avventu cumincianu cù e parolle:

"Aghju aghju passatu u mio votu à u mo aviopanu nantu à a linea paterna (esempiu) di u servitore di Diu (nome)."

Dopu chì avete lettu a preghiera per ogni di i vostri anziani, dì:

"Pardunà u pirdunu per l'antenatu di tutti quelli chì anu avutu l'adolescenza o purtatu u male".

Quattru preghje chì deve esse leghjite per ogni di l'ancestori:

  1. Salmu 90u.
  2. Salmu 50-th.
  3. Simbulu di fede.

Salmu 90

"Viu in l'aiutu di l'Altìssimu, in u sangue di u Diu di u celu sò stati stabiliti. Dice u Signore: "Sò u mo refuge è u mo refuge, u mo Diu, è confiare in ellu". Yako Toi salverà da a riti di a riti è da a rivuluzione rivolta, a prune di i so peccati i cascarà, è sottu u so krill, speranza: da a so vergera A so verità perisce. Ùn àbbia paura di u scantu di a notte, da a freccia chì voce in i ghjorni, da e cose chì passa, da u sfruttimu, è u dimòniu di u ghjornu. U vostru paese di falà da a terra di mila, è a bughjura à a to manu diritta ùn vene micca vicinu à voi, ma i vostri ochji sò chjudiuli è i vostri peccelli sò recompensati. Perchè, Signore, hè a mo esperanza; Hè stabilitu u vostru altu locu un refuggiu. Ùn ghjunghje micca u male per voi, è a ferita ùn pruvate micca vicinu à u vostru corpu, cum'è se per un anghjulu di voi site di vede cun tè, vi tenite in tutti i vostri idoli. I mani saranu presisciuti da tè, ma micca quandu si stumbu u to pede nantu à a petra, passanu in l'asp è basilisco, è crucianu u lione è a serpente. Sò in u puntu di mè, è aghju da liberà, è aghju copre, è cunnosce u mo nome. Hè chjamatu à mè, è l'aghju intesu: cun ellu sò in piacè, averaghju u oghje, u regnu u so cumpetenu per un bellu pezzu, è vi mostraranu a mo salvezza ".

Salmu 50

"Hai pietà di mè, o Diu, secondu a vostra grandezza, è sicondu a multitùdine di i vostri cose, purifite a me iniquità". Andate per mè da a mo iniquità, è neci di u mo sinu; Sapendu a mo iniquità, è u mo piccatu hè davanti à mè, furzò. À voi chì site unu è aghju fattu piccatu, è u malu perversu davanti à voi; cum'è per esse ghjustificate in e vostre parolle, è sopr'à u ghjudiziu di Ti. Bebo, sò cuncipitu in la diligenza, è in u peccatu, a mo mamma hè nata. Eccu, avete veramente amatu a verità; a saviezza ignurata è sicreta di u to esse manifesta. Rindite cù l'ane, è sia purgatu; Aghju manghjatu, è più neve sò stà cunvinta. Aghju spertu a mo felicità è l'alegria in u mio audiu; l'ossi di l'humillità si ralegrianu. Turnate a to fàccia di u mo peccatu, è pulite tutte e mo iniquità. Creà un core limpettu in mè, Diu, è rinnovi l'spiritu di i diritti in u mio senu. Ùn mi scacciate da a to fàccia, nè micca piglià u vostru Spìritu Santu da mè. Restore a mo alegria di a salvezza è stabilisce u Spiritu di u Signore. Aghju didicà à i maligni da u vostru modu, è l'impedizione per voi sarà vultatu. Libaraghju da u sangue, O Diu, u Diu di a mo salvezza, a mo lingua si raligrarà in a mo ghjustìzia. Signore, apre a mio bocca, è a mo bocca publicà a to loda. Sì devi avissi desideratu u sacrifiziu, i l'aghju avutu à l'arechje: i prucessi ardenti sò micca boni. U sacrifiziu di u spiritu di Diu hè rotte; U core hè rusticu è umiliamenti di Diu ùn ùn disprezzanu. Umili, ò Signore, cù u vostru piacè di bonu, è lasciate i mure di Ghjerusalemme. Allora pigliate un piacè in u sacrifìziu di a ghjustìzia, offre e offre offerte; Allora ponenu vindemii nantu à l'oltar. "

Simbulu di fede

"Credu in un Diu u Diu u Patri, u Creadoru di u celu è a terra, visibili è invisibule. È in un Seigneur, Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu, u Sulu ùnicu, nascitu da u Patre davanti à tutti l'età; Luce da a luce, Diu hè veru da Diu hè veru, nascita, uncreated, consustanale cù u Patre, hè tutte e cose. Avemu per u fattu di l'omu è di u nostru per a salvezza di u ghjornu di u celu incarnate da u Spìritu Santu è Maria a Vèrgine è diventonu l'omu. Crucifessu per noi sottu Ponziu Pilatu, è suffreviu, è hà sipatu. U resurrected in u terzu ghjornu, secondu a Scrittura. È ellu cullò à u celu è hè assidu à a manu dritta di u Patre. I paesi chì venenu cù gloria per ghjudicà i viventi è i morti, u so regnu ùn avarà micca finita. È in u Spìritu Santu, u Signore, a salvezza, da u Patre, avè u Patre è u Figghiu, hè veneratu è glurificatu, glorificatu prufeti. A Chiesa Santa, Catòlica è Apostolica hè unu. Aghjustanu un battèsimu per a rimissione di i peccati. A risurrezzione di i morti è a vita di l'età futura. Amen ".