Ilya, u prufeta - quale si pricavu?

U ghjornu di Elijah u prufeta hè festa di credi, chì si celebrà u 2 d'Agostu. U santu hè cunsideratu cum'è intermediari entre Diu è e persone. In i tempi antichi, Ilya fôru persone è teme, cumu puderia casticà, mandendu lampanti. Questa festa hè assuciata cù assai funti, tradizzioni è rituali . I fidiri fidianti leghje preghju à San Eliasi u Prufeta, chì aiutanu à rimbursà diverse situazioni favorevolmente. Hè megliu d'avè un icona di un santu in a vostra casa, chì pò esse acquistatu in una tenda di a Chiesa.

Ciò chì Ilya u prufeta preà?

Questu santu hè cunsideratu un protettore di u celu chì hà u puteri per cuntrullà a chiavi, u lampu è u tronu. Pudereti punisce i poviri ghjudicati da i pratichi, di distrughjini i culturi in i so tarri. In ogni momentu i campagnoli si vultonu à u prufeta per u benedite nantu à u cultivatu di a terra. Sì ci avianu teme nantu à a ricchezza di a vendita, aghju dumandatu Ilya per mandà a chjaga. U 2 d'Agostu, i ghjovani è soliti raggiuni facennenu l'Ilia, u prufeta, per truvà a so ànima assicata, per sposu cù u successu è esse felice. In generale, crede chì l'appellu à u santu pò esse cun quistione, cum'è i prublemi di soldi o di salute. Parechji cridenti insistenu chì l'indirizzu preghjudiziu à u prufeta hà aiutati à evità a morte súbita.

Ci sò diverse preghere davanti à l'icona di Elijah u Profeta, chì si pò leggi in u tèmpiu è in casa. Se u creievu trisce a prima opzione, da vale di cunvalia quarchi regula. Andate à u tèmpiu cù un corpu apertu è boni intenzioni. Prima di introduverà, assicuratevi di serve à i ghjente in bisognu. Intrudu u tèmpiu, croce è arcu. Dopu quì, vai per l'icona di Elijah u prufeta è illuminà a cannila davanti l'imaghjina. Scaricà da pensà stranieri è cuncintràli nantu à a vostra dumanda. Se pricate à a casa, poi pusendu l'icòmpu davanti à voi è prende una candela appressu à questu. À novu, cuncintràli nantu à a vostra dumanda è lettu a preghiera, ma soe cusì chjamatu:

"Oh, santu profeta Elia di Diu, prege per noi, u Diu di Ddiu amuri, cuncede, i servitori di Diu (nomi), u spiritu di repentenza è contriczione per i nostri peccati è aiutanu à a gràzia allu forza è aiutanu in tutti i modi di l'iniquità, è in a lotta contru i passioni è l'aiutati, aghju anch'ellu à rinfurzà; Chì u nostru spiritu di umilità è dulcezza, u spiritu di amore fratellu è dulcezza, u spiritu di patience è castità, u spiritu di celo per a gloria di Diu è per a nostra salvezza è i nostri vicini sò cunsacrati.

¡Vuelve tu ira justo de nosotros por tu presencia, y así en paz y piedad vivimos en este siglo, seremos honrados con el sacramento de bendiciones eternas en el Reino de nuestro Señor y Salvador Jesucristo, honra y adoración, con Su Padre y Espíritu Santo originales, conformes para siempre seculi. Amen ".

Se u tempu assolutu hè stallatu di una longa volta è a vindetta pèrdite, pudete turnà à u santu per aiutà, perchè leghje a prichera à Elijah u prufeta nantu à a chiavi:

"O grande, glorioso profeta di Diu, Elijah, ghjilosu per u to sliure, secondu a gloria di u Signore Diu Allighjante, ùn vulete vede l'idolatrie è a malignità di i figlioli d'Israele, ripruvendu u cumendisu Regnu Acab, è in punizioni di quelli di quattru anni, suduvi à a terra d'Israele, a to prichera di u Signore, è partenu da l'inglesi è di l'inglastità, turnaranu à u Veru Diu è u cumplimentu di i so cumandamenti sante, a vedova di Sarepta in u paese impoverite è u so figliolu, hè mortu da a to prichera di resurreczione, dopu à u lapse di u prutagunista L'età di a muntagna, cullate nantu à a muntagna, u pòpulu Carmelianu di Israele, in rivolvisione è iniquità, reprochile, ancu cù u focu, pricendu per u vostru sacrificiu da u celu, è da un miraculu da Israele, à u Signore, i prufeti studiosi di Baal sò disgraceful è mortu, da a stessa orazione, u celu sò permissivu è abundante a chiuvule hè nantu à a terra, è u pòpulu di Israele sò glurificati!

À voi, u servitore preminente di Diu, anu da ricunniscenza à a piccatura è l'umilità, in seguita è senza fathomone è di caldu: prufessi, indignu di a misericòrdia è di i benefizi di Ddiu, digna di ricchezze più cruel da a so ira, tribulazione è necessità è ogni malevule è e malatie.

Ùn andà in u timore di Diu è in i scontri di i so cumandamenti, ma in l'aiutati di i nostri coralli corrupted, è ogni genaru di peccatu hè nummoru cù a nostra creazione; A nostra iniquità hè sopra à a nostra testa, è averemu tistimunianza à a presenza di Diu è à u celu.

Pigliemu cunfidendu, cum'è noi, cum'è l'anticu Israele, partendu da u Signore u nostru Diu, se micca per a fede, cumprate micca a nostra iniquità, è se non venerà à Baal è un altru idolo fugliale, perchè no subservienti à a nostra passioni è gustu, serve l'ídolo di gluttonu è lasciviousness, l'ídolo di avidità è l'ambulazione, un ìduli di orgogliu è vanità, è seguite un usu strangeru di divinità prohibitu è ​​un spiritu pernicu di i tempi.

A cunfèssinu chì, per via di u celu hè ghjuntu, è creà à u mediu, chì u nostru core hà venutu da a carità è u veru amuri à u viaghju; Per questa causa a terra hè enduitu, è hè fattu fruttu, perchè ùn portanu micca à u Signore nostri frutti di i boni travaglii; Questu hè per u sforzu di e chiuvi è rugiada, cum'è chì ùn anu micca imammi di lacrimi d'emozioni è u roghjunu chì guariscenze di a madrina; per a fine di marchjate, ogni tipu di grass è grass hè verde, cum'è se tutti i boni sentimenti sò in esseperatu in noi; Per questa raghja l'aria era nuvola, perchè i nostri menti eranu in nuvole cù i desiderdi stilati, è i nostri cori sò chjucu da l'indignabile persone.

A cunfèssimu, cum'è per voi, prufeta di Diu, sìammu indignu à dumandà.

Sò ubbidienti, un omu chì hè stata annunziata per noi, Un anghjulu in a vostra vita hè diventatu cum'è noi, è, cum'è in useless, sò admirati in u celu, è noi, cum'è i pinsamenti studiosi, agisce cum'è u nostru vacche mutu è a nostra anima cum'è una carne da a creazione. Avete sorprendutu l'angeli è l'omi cun rapidu è una vigilia, ma avemu, indulgeu in intemperance è voluptuousness, sò diventate cum'è u stupidu di l'insinsatu.

Sò ghjilosu di i celosi annantu à a gloria di Diu, chì sò brusgiate, ùn avemu negligente nantu à a gloria di u nostru Creador è di u Signore, è sò vantonu per cunfèssinu u so nome eminenti.

T'hà chjude u vostru mumentu è i maligni dolci, sò i servitori à u spiritu di questa età, chì furnisce i tradutti di u bughju di u mondu in anticipu di i cumandamenti di Diu è i Charters di a Santa Iglesia.

È cue di u peccatu è l'inglesi ùn anu micca avemu fattu noi, i penitenti?

Cù l'aghjustamentu di e vostre iniquità, possa pacatu cù a patience di Diu.

È u ghjusti ghjustu hè ingeratu cun noi, è cù a so furore, ci punisciarà. Obachem guida i vostri valutà davanti à u Signore è sperendu per l'amore per a razza umana, ovalle à a polpa, proshalne prophet: amparate bè, indignu e indecente.

Duminiera di essiri un Granni è Diu tutta di Diu, permettenu micca ch'ellu sia inghjuru cun noi è anch'elli cù a nostra intuffinenza, ma permettenu a chjesa abbastanza è di pacificu nantu à a sedente è a terra sughjettu, è fate u fruttu è u climatizazione. Be tender with your intercession effectu per a misericòrdia di u Rè di u Celu, se no per noi peccatori è impietosi, ma per u sàlgeru di i so servitori scelti, chì ùn avianu micca davanti i ghjinochji davanti à Baal d'stu mondu, per aiutu di babies intimi è pruduttivi, per l'animali mutu è l'acelli di u celu per i nostri iniquità è funnendu da u calore, u calore è à a sete.

Preguite cun oghji favorevoli da u Signore u spiritu di u repentimentu è l'affettu persone, u spiritu di mansu è autore di cuntrollu, u spiritu di amore è pacienza, u spiritu di teme di Diu è di pietà, è cusì, tornendu da a via di a malvaganza à u viaghju ghjusta di a virtù, camièghjanu à a luce di i cumandamenti di Diu è à ghjunghje à u promessi cù a bona vuluntà di u Patre Diu, l'amore di u Figliolu Unicu Figliolu è a gràzia di u Spìritu Santu, avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu per Elia un prufeta cù i soldi

Se ci sò prublemi cun finanzii, pudete turnà à u saint, perch'ellu pò aiutà à rimettisce sta situazione. Per fà u rituali, pigliate una munita da 5 centesimi è u lamparaghju nantu à u pavone, è andate, dì questi parolle:

"Ilya hè generosa, ghjustu generosu,

A prosperità è a ricchezza per u mo tipu di rigalu,

Aghju un nickle undivided,

Chì a sceta ùn ci duna micca una dece,

I vostri decennici mè me soldi.

Povira è sguaiatura, Perem Thunderer,

È Ilya, u Prufeta, portò fortuna è fortuna à a mo famiglia.

Amen ".

Dopu quì, sullivanu a munita è accumpagnate in a vostra casa, mette in un bill. Comu u risultatu, pigliate un talismanu chì prumova a prosperità di materiale.

I Signori è i tradizioni in u ghjornu d'Elijah

Hè pruibitu per travaglià stu vacanze, perchè ùn solu ùn porta micca risultatu, ma puderebbe còllera di u santu chì mandarà una regula è distrughjera a vendita. Ùn pudete micca spurtà u cattle fora di u pastore, perchè diverse spiritu maligni pò mudificà in questu. Sì u 2 d'aostu ùn pò esse bagnati in questa ora, stannu sottu à l'arburi, gridonu è divutu. Per pruteggerà a mo casa da l'ingerimentu d'Ilya, e persone à a vigiglia patezzanu a casa cù incensu, è duranti una timida, chjosconu i finestri è porte, è accende una candela vicinu à l'imàgine. Hè cresce chì u 2 d'Agostu finisci l'estiu è u legnu cumincianu, perchè u cambiamentu climatichi, u cumpurtamentu di l'acelli è di a ghjente sò preparati per a racolta. Duranti un clima dolore hè necessariu di recicà l'acqua di acqua, chì ci hè una parolla chì anu una putenza enorme chì pruteghja da l' ochju male . Se una persona in u ghjornu di Ilya fu esposta à a chiavi, significa chì in tuttu l'annu ùn hè micca affettatu di malatie è prublemi. Una di e prublemi più impurtanti di questu ghjornu - ùn pudete nanzu in acqua aperta. Hè cresce chì l'acqua hè già calda, è ancu i sireni pò arrerinu à u fondu.