Preghjonu per l'amore di una persona particulare

Diu sincerà sèntenu a prichera di i preghje, ma siddu o ùn sia micca, a vostra voglia dipenna da parechji fatturi. Prima, a prichera devi esse sincera. Moltu spessu i persone cunvince chì anu bisognu di qualcosa, quandu in verità ùn anu micca. Siconda, a prichera ùn pò micca perisce una altra persona. Questa hè particulari, quandu e moverze prega per l'amore di una persona particulare. Ùn puderete dumandà à Diu per un impegnu, o omu maritatu. Allora, ùn sarete solu incurà a rabbia di Diu.

Dà truvà l'amore

E preghjunzioni per truvà l'amuri si deve esse leghje cun a crede chì elle travaglià. Questu hè un tipu d'autucità, quand'è prezià, a vostra ànima calma e si sà cumpiutu da a crede chì tuttu sera bella cun voi. Pensa chì vi scontru l'amore, è prestu hà bisognu à colpi à a porta:

"Beatu Maria,

A mamma di u nostru Diu di Ghjesù Cristu,

Ti precu, mi circà a mo ànima,

Truvate un amatu,

Fate dunque à mè,

Quellu chì cercanu à l'amore,

A mòglia di a mo ànima,

L'amuri,

E quale chì m'anu datu à a fine di i nostri ghjorni,

Voi, chì cunnosce i pienghje è i misteri di e donne,

Pregu a mofritziu in nome di u nostru Diu.

Icona "Unexpected Joy"

E donne spessu leianu un preghjunu annantu à l'amuri di a Mamma di Diu, sentenu, avemu deveremu chì si pò fà più faciule per elli è capisce u bisognu di u core femminile in u sentimentu mutuale. E preghere per u matrimoniu, l' amore , a guariscenza è u pirdunu sò leghje davanti à l'icona "Unexpected Joy": "

"E elettu di tutti i famiglie di a Mamma di Diu è di a Regina,

chì pareva volte una persona illegale,

in quellu chì vultò da u modu di l'impità,

L'accolta di u cantu porta Tee, u Diu-wraith:

Tu, cum'è una misericòrdia ineffable,

da tutti i nostri problemi è i peccati,

Sùbite chjamatu Tee: Reise, un cuntentu d'accusentu à i fideli chì dà.

A relazione dà donne un rolu fermamente chjamatu - moglie è mamma. Dunque, in i preghje di e zitelli di l'amore è u matrimoniu, ùn ci hè nunda di vergogerie. Solu ghjustu in e preghje, ùn deveru micca scurdate chì ci sò assai omi chì si trovani ancu circà un ànima assicata. Ùn pusate micca i vostri braccia cruciati è aspittà d'chì Diu vi mannari un riggimentu. Vale a pena un pocu è più pruvate.