Preghjonu per pumparice

Saria migliore male si l'alcoholismu si captivavanu solu u corpu umanu. Suffer and die, prima di tuttu, l'ànima di u paci, perchè una persona cum'è s'ellu ùn cece per ellu stessu, perde a fede, vulerà, s'ellu capisce ciò chì hà amatu è hà amatu. Un borragiu diventate in un animali, guidatu da l'unicu instinctu - per finisce ciò chì ùn pò micca viurà senza, hè, l'alcohol.

Sì un alcoòlicu ùn pò micca esse allevatu di l'alkoholmenti, ùn hà micca avè a forza spirituale per pricà è dumandà à Diu per liberà da questu serpente. Parenti è persone anu da esse dumandonu à l'omnipotente in e preghje per salvà a persona lamenta da u borra.

E preghje per una guariscenza di l'embrijarità sò leggiti davanti à l'ícones "Un Calice Inescible" è "L'Esercitu di i Mortu", anu dumandate l'aiutu di e preghje à Ghjesù Cristu, San Bonifaciu, Ion di Kronstadt è Mosè Murin. Quattru sante hà riiscru à ridivà di a dependenza cù l'aiutu di Diu, è l'icògliu "Calice inesgheru" - chì u XIX seculu hè un simbulu di a guariscenza di i batte.

U Calchju inesgotable

Questa storia hè assuciata à a storia di un miraculu, chì hà dopu salvatu a vita è l'ànima di parechji migliori di pazienti chì vènsenu à indirizzà a Mamma di Diu cun parole di preghje nantu à u borra.

L'apparizione di l'icona "U Calchju inesgelet" hè in u 1898. Un sulitariu retiretu chì era in a pruvenza di Tula era drunk, drinking and retiring, è tuttu ciò chì era in casa. Da l'alkohol, i so gammi li purtaru, si cumplittamenti abbuccutu è paupuveru, continuò a tene.

Un ghjornu u soldatu soeva di un anzianu chì hà urdinatu per andà à u tèmpiu in Serpukhov per serve una preghiera prima di u icona di a Mamma di Diu "U Calchju inesgotable". Senza soldi è senza pezzi, l'omu ùn hè micca pruvatu di andà.

Allora l'anzianu so sunnava dui volte, è u suldatu avia scantu di disubbidirlu.

A notte hà firmatu in un picculu paese cun una anziana. Dopu era camminava annantu à quattru ardenti, a donna sintia pena per ellu, fissatu i so pereddi è u so sughjettu nantu à u stufa. À a mane di ghjornu, hà sappiutu cuntinuà a so perspettiva, appoghju nantu à una canna.

Arrivatu à u tèmpiu, u campagnolu dumandò à serve un moleben prima di u "Calice inesfinanzu", ma resultò chì nimu avia intesu dì di stu icone. Allora, hè devenu à qualchissia chì questu hè un icona chì fala in u modu da u tèmpiu. Cumu eranu sorpresa tutti quelli nantu à u ritornu di u icona cù a tazza, era scritta "Calice inesgotable".

Moleben è preghje per a guare di l'embrijarità, chì u campagnolu ore à a Mamma di Diu, hà fattu esse attu. Turnatu in casa micca solu per i so pedi, ma ancu cù una vita curata.

Holy Wonaphathy

Vonifati hà vintu in Roma in l'esclavità di una donna nativa romana, cù quale elle indulge in dissimulazione è di vinu. L'ànima di i dui piccati impiegati cusì, cusì u mistresse di Vonifatia, intesu di l'effettu curativi di e reliie di i sante, u mandonu per elli.

In modu, Vonifati s'hè riponatu di i so piccati è dumandatu à Diu per mandà à casticà per pudè pruvalerà a so fede è u repentimentu. Vonifati hà ricevutu ciò ch'ellu avia dumandatu. Arrivatu à e relics, hà pigliatu a morte di martiri è per crede in Diu à mani di i pagani.

Dopu questu, e preghje à San Bonifaciu sò stati assistuti da a borrache è di a depravità. Saint Boniface divintò u difensore di tutti i ravioli, dopu à quelli persone si cuminciaru à dumandallu aiutu di tutte u mondu.

Mosè Murin

Mosè Murin era un Etiopianu, un servitore nìvuru, è un robberu. Murin significa "Etiopianu", un nomu simplice era per u servitore di Mosè. Da a casa di u maestru, fù speditu per quellu di altre esclavinu. Dopu à questu, Mosè hà scontru cù latruni è matrigni, prestu prestu u so capu.

Una mansa di sangue hè annantu à Mosè Murin, è un ghjornu, si pentaticò, abbanduneghja a so occupazione passata è si n'andò in u tèmpiu.

Dopu à serve in u tèmpiu durante parechji anni, decide di diventà un ermitau è vive in una cellula deserta. Eccu, per parechji anni, Mosè hà dumandatu à Diu per a salvezza - hà pricatu à a notte in tuttu u tempu, hà turturatu u so corpu cù dijunamentu, è poi passau a nuttati, cum'è secremente i battelli di i viaghjatori cù l'acqua.

Mosè hè statu un esempiu di parechji latruni chì si pentunu rientri è si prestu à guidà un modu di ghjustu.

Preghjonu davanti à l'emblemà "U Calchju inesgotable"

Preghjonu per Saint Boniface

Preghiera a Mosè Murin