Chì protege l'icona di a mamma di Diu di l'icona di Ostrobram?

U icona di Ostruppa hè d'impurtanza especialità, per i cattolici è di i pòpuli Ortodoxi. Sicondu a versione cumuni, sta stampa hè purtata à Vilna da Chersonesi da u Prince Olgerd. Dopu à a so morte, a faccia era trasfiruta à u Monestru di Trinità. Questu icon hè una storia ricca, spessu passava da a manu. Oghje pudete vedemu in a Cappella di Vilnius nantu à a Porta Sharp.

Cristiani Ortodoxici celebranu a Festa di l'Icone di Ostrobram u 26 di dicembre. I Cattolici celebranu u 14 di aprili.

U icòculu di Ostrobuma hè cunsideratu raru, postu chì a mamma di Diu hè una dipendita solu senza un zitellu. Era scrittu annantu à ottu cartoni dvuhsantimetrovye di quarchu. U dimenisuni di a faccia hè 165x200 cm. A Virgine hè illustrullata cù una cappella attraversata è persa l'armata. Creedini Ortodoxa crede chì questu gestu significa u mumentu chì a mamma di Diu accetta u Vangelu. À a so testa hè una corona è un halo di raghji longu cù stelle. À u fondu di l'icona hè una luna mezzaluna.

A storia di l'icona di a Virgine Maria di Ostrobram

Ci sò parechje versioni diffirenti di cumu si sta stampa image. Sicondu una di e leggende, a faccia pareva u 27 di aprile, 1431, nantu à i "porti persequidi" di a cità di Vilnius. Hè da quì u nome di u icona arise. L'imàglia hè sotturùrate cù a so bellezza è a rich decor. Sicondu una legenda, l'emblema fu mandatu à u prince da l'imperatore di Grecia dopu l'adopru di u Cristianesimu. Ci hè ancu l'opzione chì l'icona fussenu nantu à a porta.

I Cattolici sò sicuru chì l'icona hè d'urighjina europea. Certi experti dicenu chì a faccia parechje intornu à u 17u seculu è hè statu scrittu fora da l'imaghjini di un artista di l'icona d'artista in Italia. Creedini Ortodoxa sò sicuru chì l'Ostrohrammi Mamma di Diu hè una stampa bizantina. Ci hè ancu infurmazioni chì sta faccia era urigginariu parti di una certa cumpusizioni.

In u 1829, durante a rimorca di u vestitu d'argentu, una scrittisa fù truvata, chì hè stata a Noble Song of Our Lady "The Honest Cherub". Hè cresce chì a Mama di Diu in quellu momentu osserva a prisenza di l'arcàngel Gabriel, ma a parte di sta stampa hè persa.

Cosa aiuta l'aiutu di Ostrobram è u so significatu

I Cristiani cunzidenu sta stampa per esse l'assistente principal in difendendu contr'à e forze scuru è maligni. Hè per quessa hè ricivigatu à colpa u dirittu direttamentu nantu à a porta di a porta.

Chì protege l'icona di a Mamma di Diu di l'Icone di Ostrobram:

  1. Aiuguri à pruteggiri di i chjosi è l'ochji debbuli. Sta stampa unica protetta di diversi prublemi è di morte sivertu.
  2. Se preziò à l'icona, pudete derrota di a malidizioni e d'altre negativu màggicu à a sette tribù.
  3. Un altru fattu significativu, chì aiuta à l'icona di Ostrobuma - chì e so casa pò esceta energia, calma l'atmosfera è ottene l'armunia in casa.
  4. E persone chì vulete aiutà i so parenti cù e malatii psicologichi, cun una penurtenza per a depressione è cù altre prublemi mentali simili turnenu à stu icone.
  5. A Virgine pruteghja i cô escemi da l'intrudui fora e aiuta per conservà i so sentimenti per un bellu pezzu.
  6. Hè cunsideratu, in i tempi difficiuli per appellu à l'imaghjini è un pocu di tempu per esse solu cun ellu, prestu prestu a solu suluzione di i prublemi.

Perchè u putere di l'imaghjera sempre pruteghja a vostra casa, avete bisognu di preghiera preghjudiziu à u Teatokos. Fate cusì cun pensioni limite è una mente aperta.

Prima di l'icona di l'Icone di a Mamma di Diu in Ostrobrama, unu deve leghje sta preghiera:

"O santa donna, Signora, a mio Signora, Regina divina! Salvate, è tenite pietà di noi, i vostri fiancendu i schiavelli (nomi) di valdi slander, di ogni tipu di disgrazia è disgrazia, malvini è maligni è morti impudenti. Prupietà, a Madonna di a Mamma di Diu, di tutti i nemichi di u nostru visibili è invisibili, da u sfruttamentu cruel di l'inemicu è di ogni circustanza pervente. Amen ".

A donne, u facialu aiuta à cuncepisce, endurenu è dà nascita à un zitellu sanu. Per fà questu, avete bisognu di leghje sta preghiera:

"A mo Diu di Diu sia, ùn turnate micca a vostra parolla di mè, u servitore peccatu di Diu, è riceve sta preghiera perchè di u core core, mantene u fruttu di a mo sughjura è sia fatta natu (à l'ora) benfavoritu (favuratu) da a vostra misericordia impurtante è grande" .