Preghjonu per l'invidia è l'ochju

L'Envy ùn hè micca solu un piccatu mortu, ma ancu un sensu pernicu chì pò perisce ancu a persona invidiosa è a persona à quale stu sensu hè diretta. Sì pettu à una croce, pudete prutegà da ellu pricendu cù ghjilosu è u bisognu malu.

Orazione ortudoxa per invezza

In e tradizione Ortodoxa, questa una di e più preziosa contru l'invidiera hè cunsiderata à esse "Viva in l'aiutu di u più altu". Hè presentata in a Bibbia in u Salm 90. Cosa deve esse leghjendu 12 volta:

"Quellu chì abitava in u locu secreto di l'Altìssimu hà residitu sottu l'ombre di l'Onniputente, disse à u Signore, u mo refuge è a mo salvezza, u mo Diu, di quale aghju cunfidu". Hè salvu da u riti di a riti è da a disastera ulcere. Cù i so pene perchè eternu, è sottu i so ale sò salvatu; Scudo è fern hè a so verità. Ùn àbbia paura di i horrorsi di a notte, a freccia chì voce in u ghjornu, a pesta caminannu in a bughjura, u cuntiri devastanti à mezzanotti. Un mille sarà da u to lado, è deci milla à a vostra diritta, ma ùn vene micca vicinu à voi. Sulu serebbe cercate cù i vostri ochji è vedi u castidimentu per i piccatori. Perchè dite: "U Signore hè a mio spiranza" hà sceltu L'Altìssimu cum'è u vostru refuge. Ùn avale nislu male per via di culleghju nantu à a to casa, perchè li daverne à i so ànghjuli imponite à tè, per guardà in tutti i vostri cammini. Ti purtaranu nantu à e so mani è ùn ùn tropeanu nantu à a petra cù u so pede. À u pattu di l'aspidu è u basilisco, avete tramplà un lione è un dragone. Perchè ellu amava, vi liberallu, prutraraghju, perchè ellu sapia u mo nome. Chjameraghju à mè, è u sente cun ellu sò in tristura, a liberaraghju è glurificà, Saziate perchè durante un bellu tempu, è vi mostraranu a mo salvezza ".

Questa difesa di preghiera nantu à l'envejia aiuta micca solu per disperse di e cunsiquenzi di una vista di u mumentu di u qualchissia altru, ma ancu per sguassà l' ochju perversi o spoor. Intensificate l'effettu si tenite una candela chjesa cum'è lettura.

Preghjonu per invezza è in zerga

Sè avete avvistu chì avete abbandunatu, è ùn sia micca malatu, leggiu a preghiera di l'ochju ghjocu:

"Aghjunghjite a mo preghiera, Santa Madre di Diu Verge, cù i mo cori. O Almighty Most Beed Virgin, disperse da u gattivu uvientu, precu! I, servitore di Diu (nome) ùn vulete micca soffre ch'ellu ùn hè micca a mo tortu. Si prega, preca, ùn scurdate, aiutà! Cù i vostri miracle-mani invisibili, ma sensibilita, salvu da l'ochju malu ".

Per prutettore, pudete dì di manera mentale quandu ci sò e persone envidia o malevolente vicinu à voi.

Preghjonu per l'invidia di i persone

S'è suspettate chì avete un ochju ghjocu, lavare l'acqua sante è ripite sta preghiera senzilla 12 volte:

"U Diu Ddiu amaturi, u so figliolu Ghjesù, hè vinutu da u celu à a terra per l'ultimi anni! Aiutu, aiutu, aiutà! L'ochju ghjocu di u mio corpu ti manerà! Be merciful, salvate.

Se dopu a prima lecture ùn si trova migliurione, ritendu u rituali 3 ghjorni in seguente.