Preghiera per i Travellers è Viaghjatori

Quasi ogni ghjente fate viaghjate pericienta, avè principiatu cù viaghjà in altre paese è cunchendu un viaghju in paese. A strada hè un periculu, ùn importa micca, vole à volte nantu à un aeroplano è impunite à un auto. A preghiera per i viaghjatori hè un amuletore putenti chì prutege in situ di situ.

Rispunzii Ortudi di i viaghjatori

Cumunitati in a strada, assai persone si cumincianu à preoccupari, chì tuttu svinutu bè, ùn ci era micca prublemi è più cume accidenti. Per pruteggià di u prublemu, pudete circà l'aiutu di i putere più grossi. A preghiera per quelli chì viaghjanu nantu à a strata pò esse leghjeria à ellu stessu, è anu pò esse usata da e persone chì anu preoccupatu di quelli chì andà in a strada. E duie opulences sò accettabili è efficais si u testu hè legatu da u core.

A preghiera per andà è viaghju si deve esse pronunzata da parechji reguli:

  1. Hè impurtante ùn solu di leghje u testu sacru, ma ancu per capiscenu u so significatu. Hè ricumandemu chì prima capisci u significatu di ogni parulla.
  2. Hè megliu di leghje a prighera sola davanti l'imaghjini di i santi, perchè nunda ùn interferiscenu cù a cumunicazione cù e Pertenevuli Cenari.
  3. Se u testu hè difficultu di ricurdà, pudite screcchate è leghje da a partita.

Preghjonu à San Nicolau per viaghjà

Assistente per quelli chì partenu nantu à a strada, pò fà Nikolai Sad. Ancu cù a so vita terrenu, u santu hà salvatu i marinaghji, à a strada chì si sviluppau una timpesta terribili. Dopu questu, hè cunsideratu un protettore di viaghjatori. Per più di un seculu, a ghjente hà vinutu à vedà, chì anu un camellu longu. A preghiera per i zitiddini viaghjà hè aduprata da e mamma chì volenu bè chì sò bè ​​cù u so zitellu. Ci sò parechje ricunniscenze nantu à quale megliu avvià à San Nicolau u Mercatuur.

  1. Ancu di mandà à a strada chì avete bisognu à visità u tèmpiu, mette una candela vicinu à l'imaghjini di un santu è leghjite una prichera. Pudete turnà in ellu in i vostri paroli, parlendu da u coru pur è l'anima.
  2. Se ùn ci hè micca a pussibilità per andà à a chjesa, pudete pricà davanti à l'imaghjini di a casa. Prima, vicinu à l'icona, leghjendu e chjese di e chjusi di a chjesa è ritendu trè volte u testu sottu.
  3. Ovanzione à Nikolai u Sinner cù i viaghjatori pò esse pronunziati da parechji ghjenti chì vuleva prutege u so parente o amicu in a strada.
  4. Curie pruduttivi urganizà piglià cun elli in a stradale akathist San Nicola.
  5. Se u testu di a preghiera hè difficiule di ricurdà, copià à un cartulare di carta è leghje ch'ellu hè necessariu. Hè megliu di mantene a veda à voi, per esempiu, in a vostra sacchetta o in sacchetti.

Preghjonu à i Sancte Spirituali di u Hodigitria nantu à i viaghji

Sta maghjina di a Madre di Diu hè reverendu da u principiu di u XII seculu. U so nome in traduzzione significa - "Guida", perchè stu icona hè di a casa di i persone, chì e so attività sò assuciati à relocations frekwenti. A preghiera di a "Hodigitria" di i viaghjatori aiutanu à evità disgrazii è diversi prublemi. U teste presentatu deve esse leghje davanti à l'abbandunà, è pò ancu esse ripetutivi nantu à a strada, se tali gustu si suscitava.

Preghiera per i viaghjatori in un avianu

Un grande quantu di persone anu teme di viaghjà in un aeroplano, unipochi di quale turnate in fobia. Ci hè quì situazione induve ùn ci hè pussibilità di sceglie un altru modu di u muvimentu è puderete vultà à e Forze Alturi per pruteggià a so strada. Preghioni per quelli chì viaghjàvanu per l'aria una persona cù energia positiva è facenu cunzone da esse prutezione affidativa. U teste presentatu deve esse leghje trè volte à a strada, cresce e intrecvete volta.

Preghjonu per quelli chì viaghjanu in car

Sicondu statistiche, u numaru d'accidenti aumenta ogni annu, è e causazioni di accidenti sò assai diversi. A preghiera per quelli chì viaghjanu in car ajuda per pruteggià di e decisioni precipitante, l'stupidità di l'altri è parechji accidenti pratiche. Inoltre, u testu presentatu prisenta una petizioni per altri pòpuli chì anu da fà per l'auto. A preghiera per i viaggiaturi deve esse pronunzata da u cunduttore, chì ne fene a responsabilità micca solu per ellu stessu, ma ancu per l'altri.

Preghiera via in trenu

Parechje persone cunzidenu viaghju cù trenu per esse a più sicura, ma à u stessu tempu, si pò parechji affare puderanu à a strada, per esempiu, robbe, vandalismu è cusì. A preghiera di a strada di i viaghjatori aghjusta à pruteggià di i so prublemi è di vultà cù successu. Hè impurtante per difende u testu prisenti cun pensativu, affinchendu a vostra fiducia è gratulenza in ogni paraula. In a strada, hè cunsigliu per rienfrite u testu è repetite parechje volte.