Prière à St. Panteleimon

Nimu significa chì parechji sante hà acquistatu famiglia in i vasti massi, cum'è u grand martyr Panteleimon. Ancu duranti a so vita, sicondu a so vita, hà fattu un miraculu: hà risuscitatu cù a preghiera di un zitellu mossèntu di una vintidosa sita. Dopu questu, crede, hà pigliatu u Cristianesimu è diventenu u più grande di i so curati, chì travaglià senza custu. Oghjone à San Panteleimon, pruferitu cù a fede in u core, travaglia meraviglie in u nostru ghjornu.

Preghjonu à u Santu Granni Martire Panteleimon

U Santu Martire è Salvatori Panteleimon, Ddiu l'imitatore misericurdiale! Grant misericordia è à sente noi peccatori (nomi) davanti à u vostru icona sante di venerà. Ask us (names) da u Signore Diu, Danu, da l'ànghjuli stand davanti à u celu, a rimissione di i nostri peccati è i nostri piccati. Guarì a malatia di i servitori spirituali è corporiali di Diu (nomi), ora ricurdati, quì è tutti i cristiani Ortodoxos, à a vostra intrecession flowing. Perchè simu, secondu u nostru piccatu, avemu pussutu di molti pratichi è micca di l'aiutu è di l'aiutà comodità, ma ricuvate micca per voi, perchè u risultatu di a gràzia, pricate per noi è celibate ogni malatia è ogni malatia. Grant tutti noi (nomi) cù prigherma sante chì a vostra salute è e benedizzione di l'ànima è i corpi, l'aspirazioni di a fede è a pietà è tutta a vita temporale è à a salvezza hè necessariu. Yako si, hà da vende à tè grandi è ricche favuri, glorificate è u Giuvanni di tutti i boni, maravigliosu in i santi, u nostru Diu, u Patre è u Figliolu è à u Spìritu Santu. Amen.

A prighera di Panteleimon per a guariscia u paci

Fast à l'intercessione, solu unu, Cristu, pocu dopu, mostra a visità di u so servitore afflittu, è offre di malatie è amare malatii; è susciteghja in Tcha mafia è gloria in una eternità, cù i pricori di u Teatokos, l'unicu Humanista. Amen.

Preghjonu per a salute à Saint Panteleimon

Oh, gran servitore di Crist, appassiunatu è à u duttore, Panteleimon assai misericurdenti! Aghju pietà di me, servitore piccatu di Diu (nome), senti u mo gridere è chiancì, prupiziu l'astutu, u Mèdic Supremu di l'ànima è u nostru corpu, u Cristu di u nostru Diu, è cede a curazione da a natura cruciosa oppressiva di a malatia. Ùn merite micca a prighera più sincere di a persona più sincere. Visita mi cù una visita grazia. Ùn abhorreghjite i piccati i piccati, untu cun l'oliu di a to misericòrdia è guarìssenu; Puderaghju a mo ànima è u corpu, u restu di i mo ghjorni, cù l'aiutu di a gràzia di Diu, puderaghju aiutà in pentimentu è piace à Diu, è vi cuntentate di percive u bon fine di a me belly. A ella, servitore di Diu! Pricate per u Cristu di Diu, cuncede à mè, per mezu di a vostra presenza, a salute di u corpu è a salvezza di a mo ànima. Amen.