A preghiera a Ciprianu è Ustinje da a sorcellerie

Ogni annu, situazione chì u persone di felicità facenu parechje malati, malatie è tragèdies per raghjone chjucu, sò più frequenti. In certi casi, ogni culpa hè una influenza màggica negativa da l'esternu. Parechje persone sò pronti per andà finu à moltu, perch'elli a maldi, infruisce u danni è utilizanu altri riti magichi. Se u prublema ùn hè micca detecatu in u tempu, a situazione pò alcuni un valore criticu è una persona pò abbiassi semplice.

Da a storia, hè cunnisciutu chì da a zitoria Cyprian era un paganu è ancu in Olimpu, hè statu urdinatu comu un capiscitu. Era in u sirviziu di Satanassu è hà avutu u putere à cuntrollà i dimònii. Justina era creaghja, hà dedicatu à Diu è hà sappuntatu u tempu, è pricava. Una volta un ghjovanu indirizzatu à Ciprianu, chì vulia piglià una picciotta. Cyprian enviò diversi prucessi, ma a fede in Diu era inescuuta. Dopu un pocu tempu, s'avvirava chì era avutu in modu incorreu è poi hè vinutu à Diu, chì hà pirdutu i so piccati. Dopu questu, questi sante sò indirizzati da e persone chì volenu liberà a ferite è da influenza negativa da l'esternu.

A preghiera a Ciprianu è Ustinje da a sorcellerie

Ùn basta solu di leghje i paroli di a prichera per ridere di u prublema, perchè ci sò parechje reguli impurtanti chì avete bisognu à seguità. Oghje una preghiera hè un sacramentu, chì significa chì in questu momentu nimu ùn deve esse circundate. Ùn hè micca cunsigliatu di dite à qualcunu chì hè dettu di turnà à i santi per aiutà. Chì ùn hà disturitu nunda è ùn ùn s'hè micca ribandatu in cuntattu cù e Forzi più Alto, avete bisognu di chjude a fiastra è porte, è ancu per disconnect electrical appliances. Perchè a preghiera da a magia di Ciprianu è Ustinje per esse influinzati da grande impurtanza hè a fede di l'omu, no solu in Diu è in i santi, ma dinò chì serà pussibule cumerci u risultatu desideratu è falesa di a negatività esistenti.

A preghiera da a malidizioni à Ciprianu è Ustinje, cum'è l'altri appillazioni, hè custituitu di parechji parti:

Hè impurtante per di difende e cose cun fiertà, senza esitazioni è in un mumentu murmuriu. A megliu soluzione hè di amparà a prichera per u core, ma si hè difficiuli di fà, pò esse scritta nantu à carta, ma solu cù i vostri mani. In osservazione tutte sti règuli, serà pussibule di disperse da spoor in u prublemu vicinu.

Pudete tichjarà a prighera per a vostra purificazione cù l'altri populi, ma hè impurtante per fà quessa nantu à a testa. È ancu pussibule di leghje una orazione per l'acqua, chì hè carcu di energia speciale è diventenu curative. Pò esse drisse, è ancu utilizzatu per lavà.

Oghjulu à Ciprianu è Ustinya da a corruzzione sò deve sete sette volte à l'alba, guardendu u sole risanatu, ma sona cum'è chistu:

"I martili santi Kuprianu è Justini sò guidati da e so parolle! Listen to the prayer of the servant of God (name), senti à sente, aiutà u solu u prublema. I vogliu cù una dumanda, cù u sustegnu di unu, Da a soru, da magia negra, da e persone chì ùn sò micca bè, Ipprotevi à mè. Da u fattu chì mi vulia micca mali, salvà. Elimina tutte e scuru, allusingate, spoiled, help me out. Pricate per mè à u Signore Diu, aiutatimi a so aiutu, salvamentu. Ùn tocca nantu à a ricchezza, precu, micca nantu à a prusperità, nantu à a prutezzione, dumandassi. Per a mo ànima, per u mo corpu. Amen! "

Dopu à questu, hè necessariu di lavare l'acqua corrente, dicendu:

"Cù l'acqua aghju lavatu l'alza, l'ochju perchè è a prigione sò scuru. Quandu l'acqua da a faccia vai, perchè e cose seguenu l'affari. Amen! "

Dopu à questu, hè cunsigliu di capimà, in pocu minuti, cumu si u negativu va è si evapora. A visualizazione hè un cumpensu impurtanti di qualchi rituali, cumpresa in l'indirizzu di i santi. S'ellu si durante u ghjornu avemu ancu bisognu di a prutezzione è u sustegnu di i santi, a prigione pò esse ripetuta.

Oghje sunere per Saint Cyprian è Ustinje deve esse ripetutu per parechjimi ghjorni, finu à chì a vita cambia per megliu cumenciu successu. Dopu u retirementu di a "stoffa negra", hè necessariu di leghje u "Patre Patre" di a matina è à a sera per parechji ghjorni.

In più di pricà à San Ciprianu è Ustinje, ci hè un altru appellu d'ore efficae, ma solu per un Santo Ciprianu. Sò usu per i rituali cù i zitelli. I figlioli nasciti, particularmente di u battèsimu, sò i più vulnerables à influenza negativa di l'esternu. Hè per quessa chì i genitori necessanu per pruteggiri i so criaturi A preghiera debite esse leghjite per un parente in a linea femminile: mamma, a nanna o una zitate nativa. U zitellu deve esse postu nantu à e mani è trè volte per leghje parechje:

"Saint Cyprian, aiutanu à pruteggiri u me picciottu, Un pocu da l'ochji di i straneri, da e parolle dolenti, Da i poviri ghjente, da e invidie, di i lupi ipocritici. In i paroli di a prichera di u mo figliolu , aghju avutu u mo velu cum'è un velu, aghju pruteggiutu i mio paravane è prosa, vi protusculu di e malignità è l'ultrafine. Chì serebbe da fà, cum'è si dice. Amen! "

Hè megliu di ripetiri a preghiera diversi volte un mesi.